"CKM" liderem, zyskuje Forbes
Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.
Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w maju 2007 sprzedażogółem na poziomie 95 124 egz. (93 885 egz. w analogicznym okresie2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedażymiesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugie miejscu uplasował "Men's Health Polska" (Motor-PressePolska) - 67 585 egz. (wzrost o 15,5 proc.), na trzecim magazynshoppingowy "Logo" (Agora) - 64 008 egz. (wzrost o 1 proc.) a naczwartym "Playboy" (Marquard Media Polska) - 61 461 egz. (bezzmian).
maj | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedażogólem | |
CKM | 95124 | 93885 |
Men's HealthPolska | 67585 | 58506 |
Logo | 64008 | 63892 |
Playboy | 61461 | 61380 |
2007 | ||
maj | kwiecień | |
ZKDP | Sprzedażogólem | |
CKM | 95124 | 77376 |
Men's HealthPolska | 67585 | 65407 |
Logo | 64008 | 63463 |
Playboy | 61461 | 64691 |
W maju 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych - największąsprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 36 632 egz. (wanalogicznym okresie 2006 roku - 34 406 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 28 546 egz. (rokwcześniej 23 657 egz.).
maj | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedażogólem | |
Forbes | 36632 | 34406 |
Manager Magazin | 28546 | 23657 |
2007 | ||
maj | kwiecień | |
ZKDP | Sprzedażogólem | |
Forbes | 36632 | 58422 |
Manager Magazin | 28546 | 31433 |
Dołącz do dyskusji: "CKM" liderem, zyskuje Forbes