SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"CKM" liderem, zyskuje Forbes

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał w maju 2007 sprzedażogółem na poziomie 95 124 egz. (93 885 egz. w analogicznym okresie2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedażymiesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugie miejscu uplasował "Men's Health Polska" (Motor-PressePolska) - 67 585 egz. (wzrost o 15,5 proc.), na trzecim magazynshoppingowy "Logo" (Agora) - 64 008 egz. (wzrost o 1 proc.) a naczwartym "Playboy" (Marquard Media Polska) - 61 461 egz. (bezzmian).

maj

20072006
ZKDPSprzedażogólem
CKM9512493885
Men's HealthPolska6758558506
Logo6400863892
Playboy6146161380

2007

majkwiecień
ZKDPSprzedażogólem
CKM9512477376
Men's HealthPolska6758565407
Logo6400863463
Playboy6146164691

W maju 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych - największąsprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 36 632 egz. (wanalogicznym okresie 2006 roku - 34 406 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 28 546 egz. (rokwcześniej 23 657 egz.).

maj

20072006
ZKDPSprzedażogólem
Forbes3663234406
Manager Magazin2854623657

2007

majkwiecień
ZKDPSprzedażogólem
Forbes3663258422
Manager Magazin2854631433

Dołącz do dyskusji: "CKM" liderem, zyskuje Forbes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl