Coca-Cola ze świąteczną kampanią. Reżyserem twórca "Jojo Rabbit"
Ruszyła globalna kampania reklamowa Coca-Coli pod hasłem „W te święta daj to, co możesz dać tylko Ty”. Kreację przygotowała agencja Wieden & Kennedy London.
Spot pokazuje historię ojca, który musi dostarczyć list córki do świętego Mikołaja. W drodze do pracy na przybrzeżnej farmie wiatrowej mężczyzna orientuje się, że zapomniał wysłać list. Postanawia dostarczyć go, przemierzając świat - wody, lasy i otwarte tereny. Na końcu drogi dociera na Biegun Północy, gdzie Święty Mikołaja czeka w ciężarówce Coca-Coli.
Kampania obejmie 90 rynków, w tym Polskę.
Na łamach Wirtualnemedia.pl informowaliśmy w tym tygodniu, że w tym roku z powodu pandemii koronawirusa Coca-Cola zdecydowała się odwołać swój tradycyjny cykl eventów świątecznych ze słynnymi ciężarówkami.
Reżyserem spotu jest Taika Waititi, znany m.in. z nominowanego do Oscara filmu "Jojo Rabbit" ze Scarlett Johansson. Produkcją zajęło się studio Hungry Man. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola ze świąteczną kampanią. Reżyserem twórca "Jojo Rabbit"