Coca-Cola z własnym internetowym serialem „Seen” dla nastolatków
Coca-Cola realizuje autorski serial dla nastolatków nagrywany smartfonami. „Seen” można oglądać na YouTube, Facebooku oraz aplikacji Woah. Projekt powstaje we współpracy z domem mediowym MediaCom oraz platformą DDOB.
„Seen” to historia czterech przyjaciół: Alexa, Elly, Jake’a i Niny, widziana z perspektywy smartfonów. Bohaterowie opowiadają o zdarzeniach przez komunikatory, aplikacje i serwisy społecznościowe, które dla nich są naturalnym środowiskiem porozumiewania. Każdy z zaplanowanych ośmiu odcinków trwa ok. 6 minut. Taka skompresowana forma ma zaangażować najmłodszych użytkowników.
Serię można oglądać na profilach Coca-Cola Polska na Facebooku, YouTube oraz na platformie Woah. Projekt wspiera kampania w telewizji, digitalu oraz aplikacji Woah.
Serial promują także influencerzy i mikroinfluencerzy: Abstrachuje.TV, Lila Janowska, True Beauty Is Internal, Friz i Eniia.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom, za współpracę z mikroinfluencerami i promocję serialu - platforma zrzeszająca influencerów DDOB.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola z własnym internetowym serialem „Seen” dla nastolatków