Coca-Cola Zero: nowy napój, nowa kampania
Coca-Cola wprowadza do sprzedaży nowy napój - przeznaczoną dlamężczyzn Coca-Colę Zero. W związku z tym w połowie kwietniarozpocznie się kampania reklamowa tego produktu.
Coca-Cola Zero jest kierowana przede wszystkim dla mężczyzn, dlaktórych ma być odpowiednikiem pitek głównie przez kobiety Coca-ColiLight. Nazwa nowego napoju podkreśla, że nie zawiera on cukru."Nowa marka to odpowiedź producenta na wzrastające zainteresowaniemarką Coca-Cola Light dla kobiet i brak jej odpowiednika dlamężczyzn w portfolio firmy" - piszą w oficjalnym komunikacieprzedstawiciele działu PR koncernu. W Polsce nowy napój jestdostępny od początku kwietnia w standardowych butelkach, puszkach,unikalnych alubutlach oraz wprowadzanych po raz pierwszy na naszrynek konturowych butelkach.
Kampania promocyjna nowej marki rozpoczęła się uruchomieniemstrony internetowej www.cokezero.pl, na którejwystartował konkurs z atrakcyjnymi nagrodami na męski manifest.Głowna część działań promocyjnych rozpocznie się w połowie kwietniai obejmie prasę, telewizję i outdoor. Przedstawiciele Coca-Coli nieujawniają jeszcze szczegółowychinformacji na temat kampaniireklamowej, ale zapowiadają niestandardowe, niestosowane dotychczasw Polsce reklamy internetowe oraz akcje samplingowe.
Kreacją kampanii Coca-Coli Zero zajmuje się agencja Publicis, akoncepcją działań on-line - K2 Internet SA. Natomiast za zakup iplanowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom, a zakomunikację PR - Edelman Polska.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola Zero: nowy napój, nowa kampania