Comarch sponsorem francuskiego klubu AS Nancy-Lorraine
Spółka informatyczna Comarch została partnerem francuskiego klubu piłki nożnej AS Nancy-Lorraine, a jej logo pojawi się na jej koszulkach, poinformowała firma w komunikacie. Comarch wdraża w klubie oprogramowanie lojalnościowe.
"Decyzja o współpracy Comarch z AS Nancy (Association Sportive Nancy-Lorraine/ ASNL) nie jest przypadkowa. W Polsce do grupy kapitałowej Comarch należy grająca w ekstraklasie Cracovia. Francuski klub piłkarski z Nancy powstał w 1910. W latach siedemdziesiątych jego barwy reprezentował Michel Platini. AS Nancy należy do Ligue1 - francuskiego odpowiednika polskiej Ekstraklasy czy angielskiej Premiership" - czytamy w komunikacie.
"Wyjątkowość projektu dla Nancy polega na tym, że klient działa na niezwykle medialnym rynku. Pierwszą ligę francuskiego futbolu ogląda się w TV na całym świecie. Dlatego też oprócz samego faktu realizacji tego ciekawego projektu zdecydowaliśmy się dodatkowo zainwestować w marketing z Nancy" - powiedział wiceprezes francuskiej spółki Comarch SAS Jacek Mikuś.
Comarch działa na rynku francuskim od 2009 roku. Rozwiązania wspierające marketing, a pośród nich System Lojalnościowy, są strategicznymi produktami dostarczanymi na ten rynek. Głównymi francuskimi klientami Comarch są: Auchan, Bouygues Telecom, BIC czy BP. Produkty firmy są dostępne w modelu Saas i hostowane bezpośrednio z data center Comarch.
W I-III kw. 2011 roku grupa Comarch miała 3,44 mln zł skonsolidowanej straty netto wobec 12,79 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 502,59 mln zł wobec 497,38 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Comarch sponsorem francuskiego klubu AS Nancy-Lorraine