Comedy Central w nowej oprawie i z kampanią promocyjną na 25-lecie „Przyjaciół”
We wtorek, 4 czerwca Viacom International Media Networks Polska wprowadzi odświeżone logo i oprawę graficzną kanałów Comedy Central i Comedy Central Family. Równocześnie wystartuje kampania promocyjna stacji „Przyjaciele od A do Z”.
Comedy Central i Comedy Central Family to komediowe stacje z portfolio VIMN Polska. Od 4 czerwca oba kanały oraz ich internetowe platformy dostępne będą w nowej, odświeżonej szacie graficznej i kolorystyce. Modyfikacjom ulegną również logotypy. Zmiany te są efektem globalnego rebrandingu Comedy Central.
Pierwszą kampanią w nowej oprawie jest akcja promocyjna kultowego serialu „Przyjaciele”, który jest jedną z najchętniej oglądanych produkcji emitowanych na antenie Comedy Central. Sitcom właśnie obchodzi 25-lecie nadawania.
Kampania „Przyjaciele od A do Z” w formie alfabetu przypomni najbardziej znane i najzabawniejsze momenty z serialu. Główną kreacją jest teledysk, który uzupełni ponad 20 krótkich spotów.
Działania promocyjne prowadzone będą na kanałach własnych Viacomu, w Telewizji Polsat, wybranych stacjach tematycznych oraz w digitalu, m.in. na platformach Facebook i Youtube. Za kreację odpowiada dział marketingu VIMN, a za zakup mediów - Starcom.
Dołącz do dyskusji: Comedy Central w nowej oprawie i z kampanią promocyjną na 25-lecie „Przyjaciół”
Owszem seriale fajne, ale z choć minimalna przerwa pomiędzy...
A tu znowu ostatni odcinek-pierwszy odcinek...
Czuję się pomału jak chomik na karuzeli i odnoszę wrażenie, że stacja ma licencje tylko na te dwa seriale.