SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Comedy Central w nowej oprawie i z kampanią promocyjną na 25-lecie „Przyjaciół”

We wtorek, 4 czerwca Viacom International Media Networks Polska wprowadzi odświeżone logo i oprawę graficzną kanałów Comedy Central i Comedy Central Family. Równocześnie wystartuje kampania promocyjna stacji „Przyjaciele od A do Z”.

Comedy Central i Comedy Central Family to komediowe stacje z portfolio VIMN Polska. Od 4 czerwca oba kanały oraz ich internetowe platformy dostępne będą w nowej, odświeżonej szacie graficznej i kolorystyce. Modyfikacjom ulegną również logotypy. Zmiany te są efektem globalnego rebrandingu Comedy Central.

Pierwszą kampanią w nowej oprawie jest akcja promocyjna kultowego serialu „Przyjaciele”, który jest jedną z najchętniej oglądanych produkcji emitowanych na antenie Comedy Central. Sitcom właśnie obchodzi 25-lecie nadawania.

Kampania „Przyjaciele od A do Z” w formie alfabetu przypomni najbardziej znane i najzabawniejsze momenty z serialu. Główną kreacją jest teledysk, który uzupełni ponad 20 krótkich spotów.

Działania promocyjne prowadzone będą na kanałach własnych Viacomu, w Telewizji Polsat, wybranych stacjach tematycznych oraz w digitalu, m.in. na platformach Facebook i Youtube. Za kreację odpowiada dział marketingu VIMN, a za zakup mediów - Starcom.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że ub.r. udział Comedy Central wyniósł 0,38 proc., a  Comedy Central Family - 0,08 proc.

Dołącz do dyskusji: Comedy Central w nowej oprawie i z kampanią promocyjną na 25-lecie „Przyjaciół”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Spike
Udany teledysk, a sam serial "Przyjaciele" no cóż kocham, kocham, kocham ;)
odpowiedź
User
Hubba Bubba
Ależ świetny jest ten clip. Obejrzałem kilka razy i już wiem co mi będzie cały dzień grało w głowie :)
odpowiedź
User
Marcin
A ja prawdę mówiąc boję się już otworzyć lodówkę... Bo zobaczę tam enty raz powtórkę Przyjaciół albo TWP...
Owszem seriale fajne, ale z choć minimalna przerwa pomiędzy...
A tu znowu ostatni odcinek-pierwszy odcinek...
Czuję się pomału jak chomik na karuzeli i odnoszę wrażenie, że stacja ma licencje tylko na te dwa seriale.
odpowiedź