SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Czarno na białym” straciło 120 tys. widzów. TVN24 przegrywa z TVP Info

Nadawany w TVN24 magazyn informacyjny „Czarno na białym” od początku jesiennego sezonu ogląda średnio 322 tys. widzów, o 120 tys. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Stacja w czasie jego emisji zdecydowanie przegrywa z TVP Info.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia „Czarno na białym” w okresie od 3 września do 15 listopada br. wyniosła 322 tys. osób. Dało to stacji TVN24 2,07 proc. udziału w rynku w grupie 4+ i 1,56 proc. w 16-49. Magazyn oglądać można w dni powszednie ok. 20.25.

Dla porównania, w analogicznym okresie 2011 roku program śledziło 440 tys. widzów, co przełożyło się odpowiednio na 2,80 proc. i 1,99 proc. udziału. Wówczas „Czarno na białym” prowadził Tomasz Sekielski, zaś od maja br. jego gospodynią jest Patrycjo Redo - Łabędziewska (Sekielski odszedł do TVP1, gdzie od zimy poprowadzi nowy program, dowiedz się więcej). Warto dodać, że od początku jesiennego sezonu spadek widowni zanotowała także poprzedzająca „Czarno na białym” - „Kropka nad i” Moniki Olejnik (więcej na ten temat).

W czasie nadawania „Czarno na białym” znacznie więcej widzów od TVN24 gromadzi mająca większy zasięg stacja TVP Info. W tym czasie nadaje ona program publicystyczny „Minęła 20ta”, a jej udział wynosi 3,54 proc. Z kolei wynik Polsat News to 0,63 proc. Jednak w grupie komercyjnej 16-49 to TVN24 wygrywa z TVP Info, która ma 1,50 proc. udziału.

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP Info 547 997 3,54% 1,50%
TVN24 - Czarno… 321 567 2,07% 1,56%
Polsat News 98 234 0,63% 0,44%


Od września br. w TVN24 nadawane jest też specjalne, sobotnie wydanie „Czarno na białym Extra”, w którym prezentowane są najlepsze materiały z całego tygodnia. Cieszy się ono zdecydowanie mniejszą popularnością niż odcinki emitowane w dni powszednie. Oglądalność dotąd pokazanych wydań „Czarno na białym Extra” wyniosła bowiem 122 tys. widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 0,82 proc. i 0,51 proc.

Każde wydanie „Czarno na białym” zawiera materiały reporterskie poświęcone różnym aspektom tematu odcinka. Program emitowany jest w TVN24 od stycznia 2011 roku.

Dołącz do dyskusji: „Czarno na białym” straciło 120 tys. widzów. TVN24 przegrywa z TVP Info

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
Szkoda czasu na badziewie
0 0
odpowiedź
User
unknownbastard
jezu, co jeszcze patrycja spier....
0 0
odpowiedź
User
aaa
I bardzo dobrze, ten babsztyl jest beznadziejny
0 0
odpowiedź