SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Czas na kolej

Agencja Media Contacts realizuje kampanią internetową PKP Intercity pod hasłem "Kolej na Polskę". Projekt ma na celu zachęcenie do podróżowania pociągami PKP Intercity.

Kampania przewidziana jest na 6 miesięcy i kierowana do aktywnych osób powyżej 25 roku życia, mieszkańców większych miast.

Działania reklamowe prowadzone są na największych polskich portalach, forach związanych z turystyką oraz z wykorzystaniem wyszukiwarek. Komunikacja odbywa się w otoczeniu społecznościowym - w tym celu utworzono w połowie 2007 roku specjalny serwis PKP Intercity promujący Polskę jako interesujący cel podróży, miejsce o dużym potencjale i pięknych krajobrazach. W ramach serwisu prowadzony jest konkurs z nagrodami na najciekawsze zdjęcia nadesłane przez użytkowników.

Dołącz do dyskusji: Czas na kolej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl