Dalekie podróże w kampanii bezalkoholowej wersji Żywca
Pod hasłem „Zero alkoholu, smak Ż” ruszyła kampania reklamowa piwa Żywiec 0,0 proc. Odpowiadają za nią 2012 Agency, Opus Film, VML, Starcom i Hope.
Główną osią komunikacji są 15-sekundowe spoty reklamowe, emitowane we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych.
Dwie wersje reklamy prezentują różne, ekscytujące formy podróżowania. Przyświeca im hasło "W Ż znajdź swoją drogę".
Komunikację wzmacnia kampania outdoorowa, działania w internecie oraz dużą akcja samplingowa.
Za komunikację ATL kampanii odpowiada 2012 Agency, za produkcję spotu – Opus Film, za działania w kanale digital i w social mediach agencja VML.
Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.
Dołącz do dyskusji: Dalekie podróże w kampanii bezalkoholowej wersji Żywca