Dell przygotowuje globalną kampanię reklamową
Dell zamierza w najbliższym czasie uruchomić nową globalną kampanię reklamową.
Za kreację kampanii, w której promowane będą nowe produkty firmy kierowane do różnych konsumentów, odpowiedzialna jest agencja reklamowa Young & Rubicam.
W akcji wykorzystane zostanie hasło 'You can tell it's a Dell'. Reklamy mają przede wszystkim budować wizerunek marki Della, a nie jak wcześniej skupiać się na cenach jego produktów.
Przykłady nowych reklam zaprezentował Paul-Henri Ferrand, szef marketingu w dziale odpowiedzialnym za produkty Della dla konsumentów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Godzinna prezentacja odbyła się w Soho Grand Hotel w Nowym Jorku. Ferrand nie zdradził kwoty jaką firma zamierza przeznaczyć na kampanię.
To pierwszy duży projekt przygotowywany dla Della przez agencję Young & Rubicam, której nowojorskie biuro zdobyło globalny budżet reklamowy firmy w sierpniu 2009 roku. Przejęła ona kreatywne obowiązki od Enfatico - agencji stworzonej przez WPP Group specjalnie do obsługi Della, po tym jak w grudniu 2007 roku holding zdobył reklamowy budżet producenta.
Dołącz do dyskusji: Dell przygotowuje globalną kampanię reklamową