SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dentsu Aegis Network przejmuje agencję Accordant Media, włączy ją do sieci Amnet

Koncern Dentsu Aegis Network, do którego należą m.in. dom mediowy Carat, agencje Isobar i iProspect, ogłosił, że przejmuje amerykańską agencję Accordant Media specjalizującą się w zautomatyzowanym zakupie mediów do kampanii marketingowych.

Dennis Woodside Dennis Woodside

Accordant Media zostanie włączona do należącej do Dentsu sieci Amnet. Firma została założona w 2010 roku. Po sfinalizowaniu przejęcia przez Dentsu Aegis Network (wartości transakcji nie ujawniono) jej obecni szefowie i założyciele: CEO Arthur Muldoon i dyrektor operacyjny Matthew Greitzer obejmą stanowiska CEO Amnet w USA. Będą raportować do Lucasa Cridlanda.

Przejęcie Accordant Media ma wzmocnić pozycję sieci Dentsu na amerykańskim rynku usług cyfrowych. Jak podaje Dentsu, sieć Amnet znacząco rozwinęła się w ciągu ostatnich pięciu lat. Obecnie działa na 42 rynkach na świecie i zatrudnia ok. 640 osób.

Accordant Media jest trzecią specjalizującą się w e-marketingu agencją, którą Dentsu przejęło w ostatnim czasie na amerykańskim rynku. Wcześniej koncern kupił udziały w agencjach Cardinal Path i Merkle.

Dołącz do dyskusji: Dentsu Aegis Network przejmuje agencję Accordant Media, włączy ją do sieci Amnet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl