Diet Coke z 2 mln unikalnych etykiet
Koncern Coca-Cola wprowadził na rynek serię napoju Diet Coke w butelkach, z których każda jest inna.
Pomysł narodził się w izraelskim oddziale koncernu. Jego twórcy zamierzali jak najbardziej spersonalizować wygląd butelek, w których sprzedawany jest napój Diet Coke.
W rezultacie powstała seria 2 mln szklanych opakowań, z których każde jest oklejone etykietą posiadającą jedyny i niepowtarzalny wzór. Było to możliwe dzięki specjalnemu algorytmowi zastosowanemu w maszynie do pakowania, która jednocześnie przygotowuje unikalne naklejki.
Wcześniej koncern Coca - Cola próbował już akcji promocyjnej opartej na personalizacji butelek zawierających popularny napój. Wówczas chodziło o etykiety z popularnymi imionami.
Diet Coke w nowatorskich opakowaniach jest na razie sprzedawana wyłącznie w Izraelu. Nie wiadomo, czy akcja zostanie rozszerzona także na inne rynki.
Diet Coke presents: Millions of one of a kind bottles from Gefen Team on Vimeo.
Dołącz do dyskusji: Diet Coke z 2 mln unikalnych etykiet