„We are #techwizards” w kampanii Digital Hub Warsaw
„We are #techwizards” – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowo- rekrutacyjna Digital Hub Warsaw w Bayerze, firmy zatrudniającej ekspertów z branży IT. W działania reklamowe zaangażowano pracowników firmy.
Celem kampanii jest wzmocnienie prowadzonych rekrutacji na stanowiska specjalistyczne t.j software engineers, data scientists czy MLOps engineers. Działania mają także zbudować wizerunek firmy, której działalność skupia się na obszarach nauk Life Sciences, jakimi są ochrona zdrowia i produkcja żywności oraz atrakcyjnego pracodawcy rozwijającego potencjał swoich pracowników.
Bohaterowie nowej kampanii to #techwizards, czyli sześciu pracowników, którzy na co dzień pracują w Digital Hub Warsaw w Bayerze i zajmują się wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań.
Komunikacja będzie prowadzona za pośrednictwem wielkoformatowych nośników OOH - w tym murali, na citylightach w Warszawie oraz kanałów digitalowych, w tym social media. Pod adresem www.techwizards.com.pl powstał również nowy landing page, gdzie potencjalni kandydaci będą mogli zapoznać się ze wszystkimi historiami oraz wysłać swoje CV.
Za realizację kampanii employer brandingowej odpowiada agencja Cape Morris. Działania będą prowadzone do końca lipca tego roku.
Dołącz do dyskusji: „We are #techwizards” w kampanii Digital Hub Warsaw