Digital Kingdom przejmuje od Lubię to obsługę Payback Polska w social media
Agencja Digital Kingdom wygrała przetarg na obsługę programu lojalnościowego Payback Polska (należącego do American Express Group) w social media. Umowę podpisano na dwa lata.
Digital Kingdom od początku sierpnia odpowiada za strategię obecności Payback Polska w social media oraz bieżącą produkcję treści i obsługę profilu facebookowego marki, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia procesów obsługi klientów. Ponadto będzie zajmowała się zakupem reklam na Facebooku oraz kreacją i optymalizacją kampanii.
Umowa obowiązywać będzie dwa lata. Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu rozstrzygniętego w połowie czerwca br. Nie podano, ile ani które inne agencje brały udział w przetargu.
- Media społecznościowe są niezwykle ważnym kanałem komunikacji z użytkownikami programu multipartnerskiego Payback. Agencja Digital Kingdom wykazała się dużą kreatywnością oraz zrozumieniem naszych potrzeb - uzasadnia Piotr Lipiński, head of corporate & marketing communications w Payback Polska.
Poprzednio obsługą Payback Polska w social media zajowała się agencja Lubię to - linked by Isobar.
Dołącz do dyskusji: Digital Kingdom przejmuje od Lubię to obsługę Payback Polska w social media