SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Disney+ mocno promuje się w mediach. „Więcej niż możesz sobie wymarzyć”

Wystartowała wysoko zasięgowa kampania reklamowa nowego serwisu streamingowego Disney+, którego start w Polsce zaplanowany jest na 14 czerwca. Działania obejmują m.in outdoor, telewizję oraz internet.

Obecność na nośnikach OOH obejmuje formaty tradycyjne i DOOH, w tym murale z efektami świetlnymi LED i siatki wielkoformatowe.

W kampanii billboardowej wykorzystano kreacje prezentujące wybrane produkcje, które znajdą się w polskiej wersji platformy, np. filmy „Cruella”. „Nasze magiczne Encanto” czy serial „Simpsonowie”. Pojawiają się tam też hasła „Oglądaj od 14 czerwca” czy „Więcej niż możesz sobie wymarzyć”.

Serwis jest promowany m.in. na billboardach umieszczanych przy ulicach, na budynkach i na przystankach. Ogromne reklamy pojawiły się też w na przejściu podziemnym pod Rondem Dmowskiego w centrum Warszawy.

W telewizji emitowane są spoty do różnych faz kampanii o długościach 15, 30 i 60 sekund. Pokazują one fragmenty wybranych produkcji serwisu.

Działania reklamowe prowadzone są także w kinach i radiu, a wsparcie w digital i social media obejmuje zróżnicowane formaty kupowane w modelu programatycznym i bezpośrednim. Całość dopełniają zaplanowane wydarzenia eventowe.

Kampanię przygotowały działy marketingu i kreacji Disney+ w The Walt Disney Company Polska. Za zakup mediów odpowiadał zespół Publicis Imagine.

Już w połowie kwietnia serwis streamingowy Disney+ rozpoczął działania promocyjne na własnych profilach na Facebooku i Instagramie. Zamieszczono tam spot promocyjny platformy.

Oferta i cena serwisu Disney+ w Polsce

Platforma Disney+ w Polsce ma ruszyć 14 czerwca 2022 r. Miesięcznie użytkownicy zapłacą za dostęp do Disney+ 28,99 zł. Osoby, które zarejestrują się na stronie disneyplus.com do 13 czerwca, płacąc za roczną subskrypcję, poniosą koszt odpowiadający 8 miesiącom, a nie 12.

W ofercie nowego serwisu znajdą się nie tylko produkcje Disneya, ale także Pixara, Marvela, National Geographic, pod marką Star (FX, 20th Century Studios, Searchlight) i pod marką "Star Wars".

Platforma chwali się takimi produkcjami jak serialami komediowymi „Dziennik przyszłej pani prezydent”, „Zaplątani w czasie”, serialem „High Schol Musical”, kreskówką „Kraina Lodu”, dokumentem „Tajemniczy świat waleni” (National Geographic), serialami „Obi-Wan Kenobi”, „Mandalorian”.

Dołącz do dyskusji: Disney+ mocno promuje się w mediach. „Więcej niż możesz sobie wymarzyć”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ddd
Ja już jestem zarejestrowany
0 0
odpowiedź
User
xyf
nigdy nie zamierałem się rejestrować i płacić .szkoda kasy i czasu na kichę i szmirę oraz tandetę .
0 0
odpowiedź