SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Właśnie ukazała się bezkompromisowa autobiografia Janusza Filipiaka - „Dlaczego się udało. Filozofia i strategie twórcy Comarchu”

Biznesmenem został po czterdziestce, milionerem po pięćdziesiątce. Przez lata mieszkał z rodziną w kawalerce, a dzisiaj wypłaca sobie wielomilionową pensję. W swojej książce zdradza tajemnice sukcesu.

Wydawnictwo Znak Literanova w środę wydało autobiografię Janusza Filipiaka „Dlaczego się udało. Filozofia i strategie twórcy Comarchu”.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Filipiak w swojej książce zdradza tajemnice sukcesu, opowiada, jak robiło się interesy w latach 90., dlaczego kupił Cracovię oraz jak naukowy start-up przekształcił w nowoczesną korporację. Jego firma zatrudnia dziś ponad 6500 ekspertów, ma oddziały ponad 30 krajach i tworzy oprogramowanie dla międzynarodowych marek z listy Fortune Global 500 oraz Forbes Global 2000.

Janusz Filipiak dzieli się sprawdzoną wiedzą: jak skutecznie wyznaczać cele strategiczne, rekrutować najzdolniejszych pracowników, tworzyć struktury firmy, kontrolować organizację oraz zarządzać zespołem i czasem.

Prowokator i kapitalista, zagorzały kibic i filozof. Jak to się stało, że profesor Akademii Górniczo-Hutniczej razem z grupą studentów stworzył firmę, która od ponad 25 lat podbija światowy rynek?

Autobiografia założyciela Comarchu to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą świadomie rozwijać swoją karierę, a także zrozumieć otaczającą ich rzeczywistość - nie tylko biznesową.

Więcej informacji o książce znaleźć można tutaj.

Dołącz do dyskusji: Właśnie ukazała się bezkompromisowa autobiografia Janusza Filipiaka - „Dlaczego się udało. Filozofia i strategie twórcy Comarchu”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Media
Nawet jakby mi zapłacili to nie czytałbym wypocin tego janusza biznesu, okropny facet z rozdętym ego dużo bardziej niż u Wałęsy.
odpowiedź
User
fan byznesu
Ale w tej książce nic nie ma o kolegach po linii PZPR dostarczających kontrakty, na których zbudowano firmę. Nie ma też nic o metodach pozyskiwania kontraktów, kończących się procesami o „prowizję” z firmami „pośredniczącymi”. Trzeba by jakiś dodatek dodrukować.
odpowiedź