Dobre wyniki "Pani Domu"
"Pani Domu" ma najwięcej młodych czytelniczek
W segmencie tygodników kobiecych Pani Domu jest wciąż na pierwszym miejscu w rankingu czytelnictwa*. Pani Domu jest najchętniej czytanym tygodnikiem kobiecym wśród kobiet w wieku 20:44 lata. Aż 37% wszystkich kobiet w tym wieku (blisko 2,6 miliona) sięga po Panią Domu. Dla porównania po Naj sięga 32% kobiet w wieku 20:44 lata, po Przyjaciółkę - 31%, po Tinę - 22%**. Również wśród kobiet mieszkających w miastach pow. 100 tys. mieszkańców Pani domu jest ulubionym tygodnikiem (zasięg Pani domu w tej grupie - 31%, Naj - 27%, Przyjaciółka - 25%, Tina - 18%)***.
Są to znaczące zmiany w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku, kiedy w tym segmencie w tej grupie wiekowej nie było wyraźnego lidera. - Jestem przekonana, że tak dobre trendy widoczne w strukturze czytelniczek Pani domu są wynikiem konsekwentnej polityki wobec naszego tygodnika. Zeszłoroczny relaunch, polegający na zmianie zarówno koncepcji graficznej, jak i merytorycznej i ukierunkowanie pisma na młodsze i mieszkające w dużych miastach czytelniczki zaczynają być widoczne w danych PBC. Tegoroczne inwestycje w tytuł, m.in. zmiana techniki druku, powinny wzmocnić ten pozytywny trend - mówi Małgorzata Barankiewicz, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych.
*PBC General; zrealizowane przez SMG KRC; CCS, styczeń - marzec 2004, kobiety, n=4645
**PBC General; zrealizowane przez SMG KRC; CCS, styczeń - marzec 2004, kobiety w wieku 20:44, n=2126
***PBC General; zrealizowane przez SMG KRC; CCS, styczeń - marzec 2004, kobiety, miasta pow. 100 tys. mieszkańców; n=1521
Dołącz do dyskusji: Dobre wyniki "Pani Domu"