Dobry miesiąc programów informacyjnych
W lutym główne serwisy informacyjne zanotowały wzrost oglądalności. Widzów straciła "Panorama" i "Teleexpress".
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, przygotowanych dla wortalu Wirtualnemedia.pl, najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w lutym 2006 roku był "Teleexpress". Każde wydanie programu TVP1 oglądało średnio ponad 5,8 milionów widzów.
Na drugim miejsce uplasowały się "Wiadomości", które - w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - zyskały 200 tys. widzów.
Na przeciwnym biegunie jest "Panorama" telewizyjnej "Dwójki", która notuje coraz słabsze rezultaty.
Target | Total Individuals | 16-49 | ||
luty | AMR | SHR % | SHR % | |
2005 | TELEEXPRESS | 5951894 | 50,84% | 43,16% |
2006 | TELEEXPRESS | 5891581 | 50,76% | 41,75% |
2005 | WIADOMOSCI | 5620090 | 35,73% | 30,58% |
2006 | WIADOMOSCI | 5824680 | 36,52% | 31,56% |
2005 | FAKTY | 3814389 | 25,36% | 23,50% |
2006 | FAKTY | 4229214 | 27,95% | 26,58% |
2005 | WYDARZENIA | 2913809 | 20,26% | 22,08% |
2006 | WYDARZENIA | 3154503 | 21,29% | 22,39% |
2005 | PANORAMA 18-30 | 3007990 | 21,73% | 16,38% |
2006 | PANORAMA 18-30 | 2556536 | 18,16% | 13,75% |
2005 | PANORAMA 22-00 | 2717400 | 21,13% | 15,96% |
2006 | PANORAMA 22-00 | 2203952 | 17,85% | 15,04% |
Dołącz do dyskusji: Dobry miesiąc programów informacyjnych