Domestos bada twardość wody
Pod patronatem marki Domestos Unilever rozpoczął drugą edycję Ogólnopolskiego Badania Twardości Wody połączonego z promocją konsumencką Domestos Zero Kamienia. Za opracowanie koncepcji, kreację i realizację promocji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.
Celem akcji promocyjnej jest zwrócenie uwagi na problem twardości wody w Polsce, główną przyczynę powstawania kamienia w toaletach oraz pokazanie rozwiązania problemu, którym jest Domestos Zero Kamienia.
W ramach kampanii promocyjnej do 1 mln gospodarstw domowych, zlokalizowanych w większych miastach na terenie całej Polski, został wysłany mailing bezadresowy zawierający list zapraszający do udziału w badaniu oraz tester twardości wody. W liście zachęcamy gospodarstwa domowe do przesłania wyniku testu wraz z kodem pocztowym za pomocą SMS-a lub promocyjnej strony internetowej. Dodatkowo ulotki z testerem twardości wody rozdawane są w 250 salonikach prasowych Inmedio. Przy zakupie wybranego magazynu klienci saloników Inmedio otrzymują ulotkę wraz z mini-produktem Domestos Zero Kamienia Blue 200 ml – nowym wariantem dezynfekującego żelu do toalet usuwającego kamień. Sampling obejmuje 150 tys. mini-produktów.
Na podstawie informacji przesłanych przez konsumentów stworzona zostanie aktualna mapa twardości wody w poszczególnych regionach Polski. Mapę można na bieżąco przeglądać na stronie www.zerokamienia.pl
Badanie zostało wsparte konkursem, w którym biorą udział wszystkie zgłoszenia z wynikami testu twardości wody, spełniające wymogi regulaminu. Warunkiem udziału w konkursie jest wcześniejszy zakup żelu do toalet Domestos Zero Kamienia. Codziennie, między 19 lipca a 5 września 2010 r., zgłoszenie wysłane najbliżej pełnej godziny 20.00 nagradzane jest kwotą 500 zł.
Agencja IQ Marketing przygotowała kreację mailingu oraz materiałów POS. Odpowiada również za koordynację samplingu w salonikach Inmedio oraz obsługę platformy SMS (dział AtomClick).
Dołącz do dyskusji: Domestos bada twardość wody