Dr. Oetker reklamuje Babeczkę z kubeczka (wideo)
W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamująca Babeczkę z kubeczka, nowy deser marki Słodka Chwila (należącej do Dr. Oetker Polska). Akcję przygotowały firmy BBDO Düsseldorf i Media Direction OMD.
Reklamy Babeczki z kubeczka pokazują, że przygotowanie pieczonego deseru przy użyciu tego produktu jest szybkie i łatwe: należy wsypać zawartość torebki do kubka, dodać cztery łyżki mleka lub wody, całość energicznie wymieszać i wstawić na minutę do mikrofalówki. Kampania podkreśla, że dzięki temu w różnych sytuacjach można sobie sprawić chwilę przyjemności.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (stacje główne i wybrane kanały tematyczne) oraz internecie (m.in. serwisy VoD i YouTube).
Kreacją spotu zajęła się agencja BBDO Düsseldorf, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Dr. Oetker reklamuje Babeczkę z kubeczka (wideo)