SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Dragons' Den 2” w TV4: Marek Rusiecki nowym inwestorem

W jesiennej ramówce TV 4 znajdzie się druga edycja programu “Dragons' Den - jak zostać milionerem”. Wśród inwestorów formatu nie będzie już Krzysztofa Golonki, którego zastąpi wieloletni wspólnik Marek Rusiecki.

Nowy inwestor to specjalista branży internetowej, członek zarządu funduszu Xevin Investments, prezes Grono.net, przewodniczący rady nadzorczej firmy Red Sky oraz członek rad nadzorczych Cube Group i Ad-Vice. Rusiecki zasiądzie w jury programu, w którgo składzie znajdą się też Anna Garwolińska, Grzegorz Hajdarowicz, Maciej Kaczmarski i Marian Owerko.

>>> Anna Garwolińska: kryzys za chwilę wróci


W programie „Dragons’ Den – jak zostać milionerem” przedsiębiorcy, wynalazcy i odkrywcy prezentują swoje pomysły piątce polskich inwestorów, którzy - jeżeli pomysł uznają za atrakcyjny - są w stanie, w zamian za część udziałów, wesprzeć go finansowo. Pierwsza edycja formatu, pokazywana wiosną br., miała 300 tys. widzów i 1,82 proc. udziału w rynku (zobacz szczegóły).


Druga odsłona “Dragon's Den” będzie nadawana w niedziele o 20.00 począwszy od 4 września br. Producentami programu są Medion Art Studio i ATM Grupa. Format oparty jest na licencji należącej do Sony Pictures Entertainment spółki 2waytraffic.

Dołącz do dyskusji: “Dragons' Den 2” w TV4: Marek Rusiecki nowym inwestorem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
G>H>
jedyny program dla myslacych:)
odpowiedź
User
mOnTrEk
dobry news, wbrew pozorom takie programy ogląda sporo ludzi " z branży ", więcej chyba niż przypadkowych widzów, którzy z biznesem nie mają wiele wspólnego. Zobaczymy co teraz będą za pomysły prezentowane, z pierwszej edycji inwestycja p. Owerko w podwójne paluszki była fajna, konkretna inwestycja i produkt będący już na rynku a nie suchy pomysł na kartce papieru.
odpowiedź