SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Durex przekonuje, że "Nawilżanie jest seksi"

Marka Durex (Reckitt) ruszyła z pierwszą polską kampanią promującą lubrykanty. Działania „Nawilżanie jest seksi” kierowane są głównie do kobiet. Akcję przygotowały DDB Warszawa, Big Picture, OMD oraz Tears of Joy.

Tytuł kampanii, jak i całe zrealizowanie w jej ramach działania, mają uzmysłowić kobietom, że stosowanie lubrykantów jest czymś naturalnym i nie powinno być powodem do wstydu. Istnieje przekonanie, że po produkty z tej kategorii sięgają jedynie starsze panie w okresie menopauzy bądź kobiety w czasie wysokiej aktywności seksualnej. Marka chce zerwać z tym stereotypem.

Durex reklamuje lubrykanty

- Od lat głównym celem naszych działań jest zwiększanie komfortu życia seksualnego Polek i Polaków. Przełamujemy tabu i mówimy o rzeczach, które mogą wydawać się trudne, ale które dotyczą każdego człowieka. Tak samo jest przy okazji kampanii „Nawliżanie jest seksi”, która skupia się na kwestii lubrykacji, a w centrum zainteresowania stawia potrzeby kobiet. Wiemy, jak częstym problemem jest niedostateczne nawilżenie, a jednocześnie jak bardzo czynnik ten wpływa na komfort wielu kobiet. Dlatego pragniemy uświadomić Polki, że nie trzeba przystawać na niewygodę, a nawet ból. Można wziąć sprawy w swoje ręce i cieszyć się przyjemnym seksem - mówi Katarzyna Bitowt-Zaczkowska, senior brand manager marki Durex.

Na potrzeby kampanii zaadaptowano na polski rynek globalną wersję spotu reklamowego, w którym na różnych przykładach przedstawiono sprawczość kobiet XXI wieku.

Kampania potrwa do 4 czerwca 2021 roku. Obejmuje działania w digitalu, emisję spotu reklamowego w telewizji, komunikację PR oraz aktywacje z influencerkami.

Stworzeniem strategii oraz adaptacją idei kreatywnej kampanii Durex „Nawilżanie jest seksi” zajęła się agencja DDB. Za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR oraz realizację działań z zakresu media relations i branded content dla marki, odpowiada agencja Big Picture.

Wybór i koordynacja działań z influencerami leżały po stronie agencji Tears of Joy. Placement w TV oraz w digitalu zakupił dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: Durex przekonuje, że "Nawilżanie jest seksi"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl