Duże zmiany w Burda Media Polska
Wydawnictwo Burda Media Polska podzieliło tytuły z własnegoportfolio na pięć grup wydawniczych, które są zgodne z istniejącympodziałem pism w dziale reklamy firmy. Wiązało się to także zezmianami personalnymi w wydawnictwie.
W skład pierwszej grupy wchodzi miesięcznik "Elle", a w składdrugiej - "In Style". Trzecia grupa złożona jest z takich tytułówjak "Top Gear", "Chip" i "CRN". W skład czwartej grupy nazwanej"Women's Advisor" wchodzą pisma "Dobre Rady", "Samo Zdrowie","Burda", "Sól i Pieprz", "Przyślij Przepis", a w skład piątejzwanej "Living & Garden" - "Elle Decoration", "Mój Piękny Dom"oraz "Mój Piękny Ogród"
Grupy wydawnicze kierowane są przez dyrektora wydawniczego(publishing director) lub managera wydawniczego (publishingmanager), którzy wspierani są przez jednego lub kilku brandmanagerów. Publishing director i publishing manager sąodpowiedzialni za wynik własnej grupy wydawniczej.
Dyrektorem wydawniczym tytułów "Top Gear", "Chip", "CRN" zostałMichał Helman, zaś Maciej Garboliński objął funkcję brand manageramiesięcznika "Top Gear".
Wisława Zdobylak została managerem wydawniczym magazynu "InStyle", a Beata Citko brand managerem tego tytułu.
Brand managerowie pozostałych pism wydawcy to Elżbieta Wardawa("Elle"), Dorota Pietrzyk ("Elle Decoration", "Mój Piękny Dom" oraz"Mój Piękny Ogród") i Monika Karwowska ("Dobre Rady", "SamoZdrowie", "Burda", "Sól i Pieprz", "Przyślij Przepis").
Stanowiska dyrektorów wydawniczych pozostałych grup tytułowychzostaną obsadzone w najbliższych miesiącach.
Zmiana miała miejsce także na stanowisku head of sales solutionstytułu "In Style". Agnieszka Sass-Szczepkowska zastąpiła na nimJustynę Duszyńską, która od tego momentu skoncentruje się napełnionej przez siebie funkcji zastępcy dyrektora działu reklamywszystkich tytułów Burda Media Polska.
Z wydawnictwem rozstała się Małgorzata Pottmann, która pracowałana stanowisku dyrektora marketingu. Funkcja ta zostałazlikwidowana, a obowiązki Pottmann przejęli dyrektorzy imanagerowie wydawniczy.
Dołącz do dyskusji: Duże zmiany w Burda Media Polska