SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwa razy wyższa oglądalność rozmów Grzegorza Miecugowa

Nowe odcinki programu „Inny punkt widzenia” mają dwa razy więcej widzów niż wydania tej audycji pokazywane trzy lata temu. Obniżają jednak wyniki TVN 24 w porównaniu do styczna ub.r.

„Inny punkt widzenia” to magazyn, w którym Grzegorz Miecugow rozmawia ze znanymi Polakami o politycznej rzeczywistości, poglądach, sposobach na życie. Program wrócił na antenę 10 stycznia br. i pokazywany jest w w niedziele o 13.40. Dotychczas nadano trzy odcinki, które obejrzało średnio137 tys. widzów, co dało stacji 1,09 proc. udziału w grupie 4+ i 0,67 proc. w komercyjnej 16-49  - pokazują dane AGB Nielsen Media Research przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Rok temu w tym paśmie stację śledziło 153 tys. osób, a jej udział wynosił odpowiednio 1,28 proc. i 1,08 proc.

W przeszłości magazyn gościł na antenie TVN 24 w latach 2004 – 2006. Z dostępnych danych  telemetrycznych wynika, że w okresie od października do grudnia 2006, gdy program zszedł z anteny, odcinki nadawane wówczas o 16.10 oglądało średnio 66 tys. widzów. Dawało to stacji 0,52 proc. udziału w 4+ i 0,40 proc. w 16-49

„Inny punkt widzenia” oglądają głównie kobiety, widzowie powyżej 40. roku życia, mieszkańcy małych i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Oglądalność „Innego punktu widzenia” odcinek po odcinku

Inny punkt widzenia

Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
10-01-2010 129 862 0,98% 0,56%
17-01-2010 136 936 1,14% 0,58%
24-01-2010 142 855 1,18% 0,86%
średnia 136 588 1,09% 0,67%


 

Inny punkt widzenia

Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
01-10-2006 53 469 0,49% 0,12%
08-10-2006 67 318 0,57% 0,55%
15-10-2006 63 312 0,52% 0,17%
22-10-2006 85 547 0,75% 0,84%
29-10-2006 35 483 0,26% 0,18%
05-11-2006 37 261 0,26% 0,10%
12-11-2006 40 710 0,32% 0,13%
19-11-2006 110 786 0,78% 0,88%
26-11-2006 65 439 0,50% 0,38%
03-12-2006 69 612 0,49% 0,59%
10-12-2006 98 519 0,70% 0,43%
17-12-2006 29 297 0,22% 0,11%
24-12-2006 52 815 0,54% 0,55%
31-12-2006 79 844 0,54% 0,47%
08-04-2007 100 185 0,79% 0,54%
średnia 66 364 0,52% 0,40%



Profil widowni programu

Inny punkt widzenia ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 42,78% 89

Kobiety 57,22% 110
Wiek 4-9 0,46% 8

10-15 0,00% 0

16 - 19 0,71% 12

20 - 24 2,93% 36

25 - 29 2,70% 30

30 - 34 1,39% 17

35 - 39 3,37% 48

40 - 44 7,01% 109

45 - 49 7,85% 110

50 - 54 9,45% 114

55 - 59 24,21% 319

60+ 39,92% 205
Wlk. miasta Wieś 12,80% 33

< 50 tys. 39,10% 162

50-100 tys. 5,32% 62

100-200 tys. 16,05% 201

> 200 tys. 26,72% 131
Zawód Top management 13,72% 177

Pracownicy średniego szczebla 20,14% 139

Pracownicy fizyczni i rolnicy 7,25% 36

Emeryci 46,62% 187

Inni 12,26% 38
Wykształcenie Podstawowe 25,64% 56

Średnie 42,29% 143

Wyższe 31,61% 276

Inne 0,46% 4

Dołącz do dyskusji: Dwa razy wyższa oglądalność rozmów Grzegorza Miecugowa

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
majka
Świetny program, chociaz czasem niezbyt ciekawi ludzie.
0 0
odpowiedź
User
Kamil
Oglądałem prawie każdy odcinek kiedyś. Cieszę się, że ktoś potrafi jeszcze tak zadawać pytania, słuchać (!), rozmawiać... Szkoda tylko, że nowa pora niedzielna nienajlepsza...
0 0
odpowiedź
User
Kamil
Oglądałem prawie każdy odcinek kiedyś. Cieszę się, że ktoś potrafi jeszcze tak zadawać pytania, słuchać (!), rozmawiać... Szkoda tylko, że nowa pora niedzielna nienajlepsza...
0 0
odpowiedź