Dwutygodniki poradnikowe na minusie w I półroczu. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
W I półroczu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił "Naj".
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I półroczu 2014 roku wyniosła 338 346 egz. i w porównaniu do I półrocza 2013 roku spadła o 11,30 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 17,59 proc. do 264 043 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 182 067 egz., po spadku o 17,49 proc.
Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 163 298 egz., po spadku w skali roku o 21,10 proc. - największym w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | I półrocze | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 425 708 | 338 346 | 338 346 | 484 329 | 381 921 | 381 455 |
Tina | 368 982 | 264 043 | 264 043 | 441 451 | 320 400 | 320 392 |
Pani Domu | 257 276 | 182 158 | 182 067 | 284 753 | 220 771 | 220 665 |
Naj | 226 483 | 163 298 | 163 298 | 305 269 | 206 976 | 206 968 |
W czerwcu 2014 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do czerwca 2013 roku zmniejszył się o 11,46 proc. do 294 707 egz. Drugie miejsce należało do „Tiny” (210 387 egz.; w dół o 19,55 proc.), a trzecie - do „Pani Domu” (158 848 egz.; - 11,62 proc.).
Również i tutaj najwięcej stracił „Naj” - było to 24,71 proc. do 124 642 egz.
Wirtualnemedia.pl | czerwiec | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 396 335 | 294 707 | 294 707 | 445 500 | 332 846 | 332 846 |
Tina | 309 465 | 210 387 | 210 387 | 374 923 | 261 507 | 261 507 |
Pani Domu | 235 650 | 158 939 | 158 848 | 251 009 | 179 816 | 179 725 |
Naj | 188 283 | 124 642 | 124 642 | 252 469 | 165 541 | 165 541 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki poradnikowe na minusie w I półroczu. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana