SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwutygodniki telewizyjne straciły czytelników w 2013, liderem „Tele Świat”

W 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w 2013 roku wyniosła 375 226 egz. Była ona o 2,13 proc. niższa niż w 2012 roku.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 203 840 egz. Magazyn ten w badanym okresie zanotował stratę wynoszącą 5,66 proc.

Trzecią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 65 720 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 7,28 proc.

Wirtualnemedia.pl

rok

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

375 226

383 380

TV14

203 840

216 079

Ekran TV

65 720

70 879

W grudniu 2013 liderem średniej sprzedaży ogółem także był „Tele Świat”, którego wynik w porównaniu do grudnia 2012 roku zmniejszył się o 1,52 proc. i wyniósł 434 957 egz. Drugie miejsce zajął „TV 14” (232 433 egz.; w dół o 11,18 proc.), a trzecie - „Ekran TV” (72 957 egz.; największy spadek w zestawieniu wynoszący 17,51 proc.).

Wirtualnemedia.pl

grudzień

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

434 957

441 662

TV14

232 433

261 682

Ekran TV

72 957

88 441

Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki telewizyjne straciły czytelników w 2013, liderem „Tele Świat”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl