Ostatni numer „Kropki TV” trafi do Biedronki
Niecałe dziesięć miesięcy utrzymała się na rynku „Kropka TV” (Petstar) po odświeżeniu. Numer 5 (929) z programem telewizyjnym na dni od 2 do 8 lutego br. będzie ostatnim wydaniem tygodnika telewizyjnego, który był dostępny w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka. Będzie go można kupić od poniedziałku 29 stycznia.
W piątek w mediach społecznościowych tygodnika „Kropka TV” ukazała się okładka ostatniego wydania tytułu z informacją, że numer właśnie ruszył w drodze ku Biedronce. „Kochani! Dziękujemy Wam pięknie za te wszystkie lata ❤❤❤ Trzymajcie się ciepło...” - dodano.
Ostatnie wydanie (w numeracji ciągłej numer 929) zawiera program na dni od 2 do 8 lutego br. Będzie dostępne w sklepach sieci od poniedziałku 29 stycznia.
O tym, że tytuł przestaje się ukazywać, redakcja poinformowała w połowie grudnia ub.r.
Biedronka nie odpowiedziała nam wtedy o przyczyny zamknięcia tytułu. W piątek ponowiliśmy pytanie, spytaliśmy ją również, czy w ofercie sieci będą inne czasopisma z segmentu tv guide. Czekamy na odpowiedź.
Tygodnik „Kropka TV” wydawany był od 2006 roku. Sprzedawany był wyłącznie w sieci sklepów Biedronka, należących do Jeronimo Martins Polska.
Od listopada 2022 roku wydawcą tytułu była spółka Petstar. Wcześniej zajmowało się tym Wydawnictwo Edipresse, które w lipcu 2022 roku z powodu inflacji, wzrostu kosztów i spadkowych trendów na rynku pracy zdecydowało się zakończyć wydawanie magazynu.
Po zmianie wydawcy „Kropka TV” przeszła gruntowne zmiany. Pierwsze wydanie tygodnika w nowej odsłonie ukazało się w sklepach Biedronki 7 kwietnia ub.r. Po zmianach magazyn obejmował ramówkę stacji telewizyjnych od środy do wtorku (wcześniej od piątku do czwartku podobnie jak tygodniki telewizyjne Bauera). Magazyn zwiększył objętość - z 84 do 100 stron.
Dołącz do dyskusji: Ostatni numer „Kropki TV” trafi do Biedronki
Na pierwszy rzut oka można nawet nie rozpoznać, że to był tygodnik TV. Ale fatalna edycja graficzna tyczy się większości tytułów. To nie lata 90, kiedy ten efekt robił wrażenie "wow". No i mamy tego finał, aczkolwiek to tylko jeden z powodów upadku prasy.
Mógłby, ale trzeba byłoby dać coś innego zamiast programu telewizyjnego.