Działy informacyjne portali: Onet przed WP, Gazeta.pl zdecydowanie wyprzeda Interię
Dział Onetu z informacjami o tematyce społeczno-politycznej ma więcej użytkowników i odsłon niż analogiczna sekcja WP, ale nieco krótszy średni czas korzystania. Natomiast taki dział na Gazeta.pl, zdecydowanie wyprzedzający pod względem użytkowników i odsłon podobną sekcję Interii, ma największy udział w wynikach całego portalu.
W listopadzie ub.r. dział Onetu z informacjami o tematyce politycznej i społecznej odwiedziło 6,68 mln realnych użytkowników (czyli 25,17 proc. wszystkich polskich internautów), którzy wykonali w nim 109,77 mln odsłon, a każdy spędził na stronie średnio 25 minut i 24 sekundy - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Dział Onetu miał o 379,5 tys. użytkowników i 20,61 mln odsłon więcej niż analogiczna sekcja WP.pl, przy czym o 8:52 minuty krótszy przeciętny czas spędzany przez odwiedzającego.
Sekcja Gazeta.pl z informacjami polityczno-społecznymi zanotowała 4,03 mln użytkowników, 56,2 mln odsłon i 15:17 minuty średniego czasu korzystania przez odwiedzającego. Wyprzedziła analogiczny dział Interii o 1,05 mln użytkowników i 20,21 mln odsłon, przy czym zanotowała o 5:40 minuty krótszy przeciętny czas korzystania.
Działy ogólnoinformacyjne czołowych portali w listopadzie 2016 r. |
|||||
(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL |
|||||
domena |
realni użytkownicy |
odsłony |
czas korzystania [godz] |
średni czas korzystania [godz:min:sek] |
zasięg |
onet.pl |
6 677 758 |
109 766 374 |
2 827 199 |
0:25:24 |
25,17% |
wp.pl |
6 298 279 |
89 151 522 |
3 596 282 |
0:34:16 |
23,74% |
gazeta.pl |
4 032 714 |
56 199 099 |
1 026 706 |
0:15:17 |
15,20% |
interia.pl |
2 984 656 |
35 985 698 |
1 041 890 |
0:20:57 |
11,25% |
Dział Onetu z wiadomościami społeczno-politycznymi odwiedziło w listopadzie 38,19 proc. wszystkich użytkowników portalu (6,68 mln z 17,48 mln), a liczba odsłon sekcji (109,77 mln) stanowiła 5,63 proc. odsłon całego portalu (1,95 mld).
Na WP.pl analogiczna sekcja zapewniła portalowi 44 proc. użytkowników i 4,49 proc. odsłon, na Gazeta.pl - 42 proc. użytkowników i aż 18,52 proc. odsłon, a na Interii - 26,75 proc. użytkowników i 5,08 proc. odsłon.
Działy ogólnoinformacyjne czołowych portali w listopadzie 2016 r. |
||||||
(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL |
||||||
serwis |
realni użytkownicy |
odsłony |
||||
dział info |
cały portal |
proc. |
dział info |
cały portal |
proc. |
|
onet.pl |
6 677 758 |
17 484 709 |
38,19 |
109 766 374 |
1 949 936 936 |
5,63 |
wp.pl |
6 298 279 |
14 307 303 |
44,02 |
89 151 522 |
1 987 444 445 |
4,49 |
gazeta.pl |
4 032 714 |
9 610 775 |
41,96 |
56 199 099 |
303 441 507 |
18,52 |
interia.pl |
2 984 656 |
11 156 776 |
26,75 |
35 985 698 |
707 939 753 |
5,08 |
Tylko na komputerach dział Onetu miał 4,78 mln użytkowników (o 278,9 tys. więcej niż sekcja WP.pl), 73,72 mln odsłon (o 18,2 mln więcej niż WP) oraz 24:28 minuty średniego czasu korzystania (4:12 mniej niż WP).
Z kolei sekcja Gazeta.pl wyprzedziła analogiczny dział Interii o 199,4 tys. użytkowników i 7,54 mln odsłon, przy czym zanotowała o 4:51 minuty krótszy przeciętny czas korzystania.
Działy ogólnoinformacyjne czołowych portali w listopadzie 2016 r. na komputerach |
|||||
(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL |
|||||
domena |
realni użytkownicy |
odsłony |
czas korzystania [godz] |
średni czas korzystania [godz:min:sek] |
zasięg |
onet.pl |
4 781 995 |
73 718 620 |
1 949 851 |
0:24:28 |
18,03% |
wp.pl |
4 503 123 |
55 515 211 |
2 151 153 |
0:28:40 |
16,98% |
gazeta.pl |
2 308 847 |
31 158 510 |
603 279 |
0:15:41 |
8,70% |
interia.pl |
2 109 407 |
23 615 696 |
720 893 |
0:20:30 |
7,95% |
Działy Onetu i Interii na smartfonach i tabletach zanotowały dwa razy mniej odsłon niż na komputerach: pierwszy odpowiednio 36,05 mln i 73,72 mln, a drugi - 12,37 mln i 23,62 mln. Natomiast sekcja WP.pl miała niewiele wyższy udział ruchu mobilnego: 33,64 mln odsłon na smartfonach i tabletach wobec 55,52 mln na komputerach.
Za to dział Gazeta.pl zanotował w internecie mobilnym 25,04 mln odsłon, niewiele mniej niż w internecie stacjonarnym (31,16 mln).
Działy ogólnoinformacyjne czołowych portali w listopadzie 2016 r. w internecie mobilnym |
|||||
(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL |
|||||
domena |
realni użytkownicy |
odsłony |
czas korzystania [godz] |
średni czas korzystania [godz:min:sek] |
zasięg |
onet.pl |
3 351 820 |
36 047 753 |
877 348 |
0:15:42 |
12,64% |
wp.pl |
3 220 431 |
33 636 311 |
1 445 128 |
0:26:55 |
12,14% |
gazeta.pl |
2 374 139 |
25 040 590 |
423 427 |
0:10:42 |
8,95% |
interia.pl |
1 393 732 |
12 370 002 |
320 996 |
0:13:49 |
5,25% |
Dołącz do dyskusji: Działy informacyjne portali: Onet przed WP, Gazeta.pl zdecydowanie wyprzeda Interię
Komentarz zwalczający demokrację, uczciwe liczenie głosów, unię europejską, NATO, umiar, a chwalący zamordyzm, Rosję, Kaczyńskiego, znajdzie tam liczne wsparcie. No i oczywiście płaska Ziemia, kosmici budujący piramidy i każda pseudonauka.
To jest wojna przeciw Polsce. Wojna o ogłupienie Polaków.