SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Działy informacyjne portali: Onet przed WP, Gazeta.pl zdecydowanie wyprzeda Interię

Dział Onetu z informacjami o tematyce społeczno-politycznej ma więcej użytkowników i odsłon niż analogiczna sekcja WP, ale nieco krótszy średni czas korzystania. Natomiast taki dział na Gazeta.pl, zdecydowanie wyprzedzający pod względem użytkowników i odsłon podobną sekcję Interii, ma największy udział w wynikach całego portalu.

W listopadzie ub.r. dział Onetu z informacjami o tematyce politycznej i społecznej odwiedziło 6,68 mln realnych użytkowników (czyli 25,17 proc. wszystkich polskich internautów), którzy wykonali w nim 109,77 mln odsłon, a każdy spędził na stronie średnio 25 minut i 24 sekundy - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Dział Onetu miał o 379,5 tys. użytkowników i 20,61 mln odsłon więcej niż analogiczna sekcja WP.pl, przy czym o 8:52 minuty krótszy przeciętny czas spędzany przez odwiedzającego.

Sekcja Gazeta.pl z informacjami polityczno-społecznymi zanotowała 4,03 mln użytkowników, 56,2 mln odsłon i 15:17 minuty średniego czasu korzystania przez odwiedzającego. Wyprzedziła analogiczny dział Interii o 1,05 mln użytkowników i 20,21 mln odsłon, przy czym zanotowała o 5:40 minuty krótszy przeciętny czas korzystania.

Działy ogólnoinformacyjne czołowych portali w listopadzie 2016 r.

(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL

domena

realni użytkownicy

odsłony

czas korzystania [godz]

średni czas korzystania [godz:min:sek]

zasięg

onet.pl

6 677 758

109 766 374

2 827 199

0:25:24

25,17%

wp.pl

6 298 279

89 151 522

3 596 282

0:34:16

23,74%

gazeta.pl

4 032 714

56 199 099

1 026 706

0:15:17

15,20%

interia.pl

2 984 656

35 985 698

1 041 890

0:20:57

11,25%

Dział Onetu z wiadomościami społeczno-politycznymi odwiedziło w listopadzie 38,19 proc. wszystkich użytkowników portalu (6,68 mln z 17,48 mln), a liczba odsłon sekcji (109,77 mln) stanowiła 5,63 proc. odsłon całego portalu (1,95 mld).

Na WP.pl analogiczna sekcja zapewniła portalowi 44 proc. użytkowników i 4,49 proc. odsłon, na Gazeta.pl - 42 proc. użytkowników i aż 18,52 proc. odsłon, a na Interii - 26,75 proc. użytkowników i 5,08 proc. odsłon.

Działy ogólnoinformacyjne czołowych portali w listopadzie 2016 r.

(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL

serwis

realni użytkownicy

odsłony

dział info

cały portal

proc.

dział info

cały portal

proc.

onet.pl

6 677 758

17 484 709

38,19

109 766 374

1 949 936 936

5,63

wp.pl

6 298 279

14 307 303

44,02

89 151 522

1 987 444 445

4,49

gazeta.pl

4 032 714

9 610 775

41,96

56 199 099

303 441 507

18,52

interia.pl

2 984 656

11 156 776

26,75

35 985 698

707 939 753

5,08

Tylko na komputerach dział Onetu miał 4,78 mln użytkowników (o 278,9 tys. więcej niż sekcja WP.pl), 73,72 mln odsłon (o 18,2 mln więcej niż WP) oraz 24:28 minuty średniego czasu korzystania (4:12 mniej niż WP).

Z kolei sekcja Gazeta.pl wyprzedziła analogiczny dział Interii o 199,4 tys. użytkowników i 7,54 mln odsłon, przy czym zanotowała o 4:51 minuty krótszy przeciętny czas korzystania.

Działy ogólnoinformacyjne czołowych portali w listopadzie 2016 r. na komputerach

(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL

domena

realni użytkownicy

odsłony

czas korzystania [godz]

średni czas korzystania [godz:min:sek]

zasięg

onet.pl

4 781 995

73 718 620

1 949 851

0:24:28

18,03%

wp.pl

4 503 123

55 515 211

2 151 153

0:28:40

16,98%

gazeta.pl

2 308 847

31 158 510

603 279

0:15:41

8,70%

interia.pl

2 109 407

23 615 696

720 893

0:20:30

7,95%

Działy Onetu i Interii na smartfonach i tabletach zanotowały dwa razy mniej odsłon niż na komputerach: pierwszy odpowiednio 36,05 mln i 73,72 mln, a drugi - 12,37 mln i 23,62 mln. Natomiast sekcja WP.pl miała niewiele wyższy udział ruchu mobilnego: 33,64 mln odsłon na smartfonach i tabletach wobec 55,52 mln na komputerach.

Za to dział Gazeta.pl zanotował w internecie mobilnym 25,04 mln odsłon, niewiele mniej niż w internecie stacjonarnym (31,16 mln).

Działy ogólnoinformacyjne czołowych portali w listopadzie 2016 r. w internecie mobilnym

(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL

domena

realni użytkownicy

odsłony

czas korzystania [godz]

średni czas korzystania [godz:min:sek]

zasięg

onet.pl

3 351 820

36 047 753

877 348

0:15:42

12,64%

wp.pl

3 220 431

33 636 311

1 445 128

0:26:55

12,14%

gazeta.pl

2 374 139

25 040 590

423 427

0:10:42

8,95%

interia.pl

1 393 732

12 370 002

320 996

0:13:49

5,25%

Dołącz do dyskusji: Działy informacyjne portali: Onet przed WP, Gazeta.pl zdecydowanie wyprzeda Interię

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
j
prawdziwy kretyn to napisał - gratulacje
0 0
odpowiedź
User
Ała
Problem Interii są komentarze użytkowników i ich moderacja. System wyróżniania komentarzy za pieniądze sprawia, że gdy ją czytam, czuję się jak na rosyjsko-ukrainsko-pisowsko-antypolskim polu bitwy.
Komentarz zwalczający demokrację, uczciwe liczenie głosów, unię europejską, NATO, umiar, a chwalący zamordyzm, Rosję, Kaczyńskiego, znajdzie tam liczne wsparcie. No i oczywiście płaska Ziemia, kosmici budujący piramidy i każda pseudonauka.
To jest wojna przeciw Polsce. Wojna o ogłupienie Polaków.
0 0
odpowiedź
User
Paczaturez
A czemu Wirtualne Media nie poinformowały, że z WP pożegnał się ichniejszy szef wydawców Wojtek Sosnowski? To chyba ważna informacja.
0 0
odpowiedź