„Dziecko ci nie powie” - Bartłomiej Topa w kolejnej kampanii o autyzmie (wideo)
Rozpoczęła się kampania Fundacji Synapsis „Dziecko ci nie powie” dotycząca autyzmu. Ambasadorem akcji - przygotowanej przez firmy PZL, Papaya Films i Maxus - jest Bartłomiej Topa.
Celem kampanii „Dziecko ci nie powie” jest wsparcie zbiórkę pieniędzy na pierwszy w Polsce program wykrywania autyzmu u niemowląt i małych dzieci. Do akcji przyłączyli się operatorzy sieci komórkowych Orange, Play, Plus i T-Mobile oraz radiowa Trójka. Działania będą prowadzone przez cały grudzień.
- Szacuje się, że wśród urodzonych w 2014 roku w Polsce dzieci, aż 1500 uzyska diagnozę autyzmu. Niestety, u większości rozpoznanie zaburzenia nastąpi dopiero około 6. roku życia lub później, co znacznie zmniejszy szanse na samodzielne życie - mówi dr Michał Wroniszewski, prezes Fundacji Synapsis.
Za kreację kampanii odpowiada PZL, spot wyprodukował Papaya Films, dom mediowy Maxus zajął się pozyskiwaniem powierzchni reklamowej.
To kolejna kampania Fundacji Synapsis z udziałem Bartłomieja Topy. Rok temu aktor zachęcał do akcji „Biegiem po pomoc” (przeczytaj o tym więcej), a przed dwoma laty symulował objawy autyzmu, wprowadzając część mediów w błąd (zobacz to).
Dołącz do dyskusji: „Dziecko ci nie powie” - Bartłomiej Topa w kolejnej kampanii o autyzmie (wideo)
Poprzednia odsłona, ta z Topą grającym autystycznego męzczyznę, dużo lepsza.