SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dziecko ci nie powie” - Bartłomiej Topa w kolejnej kampanii o autyzmie (wideo)

Rozpoczęła się kampania Fundacji Synapsis „Dziecko ci nie powie” dotycząca autyzmu. Ambasadorem akcji - przygotowanej przez firmy PZL, Papaya Films i Maxus - jest Bartłomiej Topa.

Celem kampanii „Dziecko ci nie powie” jest wsparcie zbiórkę pieniędzy na pierwszy w Polsce program wykrywania autyzmu u niemowląt i małych dzieci. Do akcji przyłączyli się operatorzy sieci komórkowych Orange, Play, Plus i T-Mobile oraz radiowa Trójka. Działania będą prowadzone przez cały grudzień.

- Szacuje się, że wśród urodzonych w 2014 roku w Polsce dzieci, aż 1500 uzyska diagnozę autyzmu. Niestety, u większości rozpoznanie zaburzenia nastąpi dopiero około 6. roku życia lub później, co znacznie zmniejszy szanse na samodzielne życie - mówi dr Michał Wroniszewski, prezes Fundacji Synapsis.

Za kreację kampanii odpowiada PZL, spot wyprodukował Papaya Films, dom mediowy Maxus zajął się pozyskiwaniem powierzchni reklamowej.

To kolejna kampania Fundacji Synapsis z udziałem Bartłomieja Topy. Rok temu aktor zachęcał do akcji „Biegiem po pomoc” (przeczytaj o tym więcej), a przed dwoma laty symulował objawy autyzmu, wprowadzając część mediów w błąd (zobacz to).

 

Dołącz do dyskusji: „Dziecko ci nie powie” - Bartłomiej Topa w kolejnej kampanii o autyzmie (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
buddah
Jedni musz wsadzać dzici pod pachę do Gali i piep.... ze to dla innych...a inni zamiast gadać robia! Bravo Panie Topa!
odpowiedź
User
account
Dobre. Naprawdę dobre.
odpowiedź
User
milion
Szlachetny przekaz, ale film słaby. Wygląda jak średnia reklama odkurzacza. Szkoda...
Poprzednia odsłona, ta z Topą grającym autystycznego męzczyznę, dużo lepsza.
odpowiedź