SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziennik 'Futbol News' zadebiutuje 3 sierpnia

'Futbol News', nowy dziennik spółki Sportlive 24 SA, poświęconywyłącznie tematyce związanej z piłką nożną, zadebiutuje na rynku 3sierpnia br. A już wczoraj ruszyła szeroka kampania reklamowatytułu, której twarzą jest były trener reprezentacji Polski PawełJanas.

Gazeta pojawiać się będzie w sprzedaży dwa razy w tygodniu - wponiedziałki i czwartki. W 80 proc. poświęcona będzie wydarzeniomdziejącym się na krajowych stadionach piłkarskich. Jak mówi namPiotr Górski, dyrektor wydawniczy "Futbol News", wdzienniku znajdować się będą głównie wywiady, analizy i komentarze,ekskluzywne newsy, będą też relacje z meczów, ale mają mieć innąformę niż minutowe streszczenia spotkań. Poniedziałkowy numer mawychodzić w objętości wynoszącej 32 strony (w Warszawie 36), zaśczwartkowy ma liczyć 24 strony.

"Futbol News" ukazywać się będzie w nakładzie150 tys. egz. i kosztować ma 1,50 zł. - Będziemy zadowoleni, jeślisprzedawać się będzie połowa nakładu - mówi nam Górski. Tytułkierowany będzie do bardziej wyrobionych czytelników będącychkibicami piłki nożnej, a głównym konkurentem dla niego ma być"Przegląd Sportowy" wydawany przez Axel Springer Polska. Dziennikten ukazuje się sześć razy w tygodniu i kosztuje zależnie od dniatygodnia od 2,10 do 2,90 zł. W okresie od stycznia do maja br. jegośrednia sprzedaż ogółem wyniosła 57 096 egz. przy średnim nakładziena poziomie 107 141 egz.

- Nowy tytuł ma szansę na rynku, jeśli postawi właśnie naanalizy i ekskluzywne materiały, a nie na informacje bieżące, wczym jest silniejszy częściej wychodzący "Przegląd Sportowy" czyserwisy internetowe o piłce nożnej. Im bliżej będzie do Euro 2012,tym większe będzie też zainteresowanie gazetą ze stronyreklamodawców - uważa Monika Rychlica, head of press andnew media w Initiative Media Warszawa.

Redaktorem naczelnym "Futbol News" jest JacekKmiecik, a redakcja dziennika liczy 15 osób, którejednocześnie tworzą wydawany przez Sportlive 24 miesięcznik"Magazyn Futbol". Dla nowego tytułu pisać będą m.in.: JanuszBasałaj i Paweł Zarzeczny, a wśród piłkarskich ekspertów dziennikaznajdą się m.in.: Radosław Gilewicz, Paweł Janas, Cezary Kucharski,Stefan Majewski i Andrzej Szarmach.

Od wczoraj trwa już kampania reklamowa nowej gazety, którarealizowana jest pod hasłem "Futbol jest jak religia". - Wkomunikacji podkreślamy fakt, że dla każdej osoby interesującej siępiłką nożną, ten sport jest sposobem na życie, niezależnie od tego,czy ma się 15 czy 50 lat, czy jest się studentem, rolnikiem,inżynierem, prezesem dużej spółki, czy też uprawia się wolny zawód.Piłka nożna jest jak "religia", łączy ludzi niezależnie od tego, corobią, gdzie się znajdują. Takie właśnie emocje przekazujeczytelnikowi nowy dziennik "Futbol News" - tłumaczy TomaszWójkowski, prezes SportLive24 SA. Twarzą kampanii jestPaweł Janas.

Reklama telewizyjna opiera się na motywie emocji towarzyszącychw trakcie oglądania meczu, czy udziału w nim. Spot obejrzeć możnam.in.: w TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Sport, TVN i jego kanałachtematycznych, Polsacie i jego stacjach tematycznych, TV 4,Discovery Channel oraz na antenach wielu kanałów wchodzących wskład pakietu At Media.

Kampania realizowana jest też w internecie - na największychportalach (Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia., Gazeta.pl, o2.pl)oraz w serwisach piłkarskich (m.in. 90minut.pl, Eurosport,Soccer-live.pl, Kibice.net), a także w środkach komunikacjimiejskiej w sześciu największych aglomeracjach Polski. Działaniapromocyjne prowadzone są też w 44 telewizjach lokalnych (np. w TVToya) oraz w punktach sprzedaży prasy.

Kreację kampanii przygotowała agencja GonnaBe, a mediazaplanował dom mediowy - MediaOn. Akcja promocyjna potrwa do 31sierpnia br.

Dołącz do dyskusji: Dziennik 'Futbol News' zadebiutuje 3 sierpnia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl