Edyta Malesza-Malatrat kieruje marketingiem w SAP w regionie Europy Środkowej i Wschodniej oraz Austrii, Tomasz Piechota w SAP Polska
Edyta Malesza-Malatrat, Aleksandra Żarkowska-Demkiw i Justyna Kędzierska awansowały w oddziale SAP w Europie Środkowej i Wschodniej oraz Austrii, a Tomasz Piechota w SAP Polska. Malesza-Malatrat kieruje marketingiem firmy w regionie Europy Środkowej i Wschodniej oraz Austrii, a Piechota w Polsce.
Produkująca oprogramowanie dla sektora B2B firma SAP przeprowadza globalne i lokalne zmiany organizacyjne. Na szczeblu europejskim, region Europy Środkowej i Wschodniej oraz Austrii został dodatkowo podzielony na klastry - Centralny, Wschodni oraz Austrię.
Zmiany w strukturach marketingu SAP
Edyta Malesza-Malatrat (na zdjęciu poniżej) objęła funkcję dyrektor marketingu SAP w regionie Europy Środkowej i Wschodniej oraz Austrii. W nowej roli odpowiada ze wszystkie aktywności marki w tym regionie. Z firmą związana jest od 2016 roku. Poprzednio kierowała działaniami marketingowymi SAP w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Przed dołączeniem do firmy pełniła kluczowe role związane z marketingiem w Cisco, Procter & Gamble oraz Guerlain.
Tomasz Piechota (na zdjęciu poniżej) awansował na stanowisko dyrektora marketingu SAP Polska. W nowej roli będzie odpowiedzialny za stworzenie cyfrowej strategii marketingowej, generującej zainteresowanie produktami SAP. Od ponad sześciu lat związany z SAP Polska, ostatnio jako SME Marketing Lead. Wcześniej współpracował z Tectum Group, gdzie był odpowiedzialny za obszar telemarketingu w Europy Centralnej.
Aleksandra Żarkowska-Demkiw (na zdjęciu poniżej) została liderką marketingowego klastra regionalnego, który obejmuje Polskę, Czechy, Słowację i Węgry. Będzie nadzorować oraz koordynować działania na tych rynkach, ze szczególnym uwzględnieniem strategii digital dla wsparcia biznesu. Dotychczas pełniła funkcje dyrektor marketingu SAP Polska. W firmie od 2014 roku. Przed dołączeniem do SAP kierowała działem marketingu Xerox i pracowała w polskim oddziale IBM.
Justyna Kędzierska (na zdjęciu poniżej) będzie odpowiadać za komunikację marki SAP w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Austrii. Przed objęciem nowej roli była odpowiedzialna za działania PR w SAP Polska. W organizacji pracuje od 2016 roku. Wcześniej związana z takimi firmami jak Henkel czy Xerox oraz z agencją Partner of Promotion, gdzie realizowała projekty komunikacyjne dla marek znajdujących się w portfolio Procter & Gamble i Moët Hennessy.
Dołącz do dyskusji: Edyta Malesza-Malatrat kieruje marketingiem w SAP w regionie Europy Środkowej i Wschodniej oraz Austrii, Tomasz Piechota w SAP Polska