Elektroniczne nakrętki w limitowanej edycji butelek Coca-Coli
Coca-Cola wprowadza we Włoszech limitowaną edycję swojego flagowego napoju. Są to butelki ze specjalną nakrętką, która umożliwia nagranie i odsłuchanie wiadomości. Planowana jest też ich dystrybucja w Europie Środkowej i Wschodniej.
Coca-Cola z okazji świąt Bożego Narodzenia wprowadziła we Włoszech do sprzedaży, we współpracy z agencjami David oraz Gigigo limitowaną edycję swojego flagowego napoju. Są to butelki zaopatrzone w specjalne elektroniczne nakrętki, dzięki którym można nagrać wiadomość, np. z życzeniami. Można ją wysłać do wybranej osoby, a gdy ta odkręci butelkę, usłyszy nagraną wiadomość. Nagranie może trwać maksymalnie 30-sek.
Obecnie napoje są dostępne w dwóch sklepach na Sycylii. Będą też dystrybuowane wśród tzw. influencerów w wybranych krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Jeżeli spotkają się z zainteresowaniem konsumentów, firma rozważa ich wprowadzenie do sprzedaży w przyszłym roku.
W związku z wprowadzeniem tej edycji butelek Coca-Coli powstał film promocyjny pokazujący, jak można je wykorzystać, by np. z okazji Bożego Narodzenia zaskoczyć bliskich. Trwający blisko minutę spot pod hasłem „Wiadomość w butelce Coca-Coli” przygotowały agencje David oraz Gigigo Group, produkcją zajęła się firma Landia.
Dołącz do dyskusji: Elektroniczne nakrętki w limitowanej edycji butelek Coca-Coli