Ernst Primosch w Amerykańskim Instytucie PR
Członek Zarządu Henkla w Radzie Powierniczej Amerykańskiego Instytutu Public Relations.
Ernst Primosch, Wiceprezes ds. Korporacyjnych i Szef Działu Komunikacji Korporacyjnej Henkla, został członkiem Rady Powierniczej Amerykańskiego Instytutu Public Relations. Jest on jednym z niewielu Europejczyków, którzy zostali wyróżnieni w ten sposób. Ciesząc się nominacją, Ernst Primosch powiedział: „Stany Zjednoczone zajmują pozycję światowego lidera w dziedzinie komunikacji, nominacja ta jest więc wspaniałą szansą zarówno na wymianę wiedzy teoretycznej oraz transfer know how do Europy”.
Celem Instytutu, założonego w 1956 roku, jest przekazywanie praktykom, wykładowcom oraz ośrodkom dydaktycznym, takim jak na przykład uniwersytety, niezbędnej wiedzy o sztuce komunikacji. Instytut bada również nowe możliwości rozwoju tej dyscypliny. Wśród jego członków są tacy eksperci, jak Tony Cervone z General Motors czy dr Donald K. Wright z Uniwersytetu w Bostonie. Poprzez otwarcie się na międzynarodowych specjalistów, Instytut wzmacnia swoją pozycję na świecie oraz adaptuje się do rosnącego wpływu globalizacji na branżę PR.
Ernst Primosch (46) jest związany z Henklem od 17 lat. Od 2001 roku odpowiada za globalną komunikację korporacyjną firmy. Primosch miał znaczny wpływ na wzmocnienie marki Henkel na całym świecie, wprowadzając w 2002 roku nową strategię komunikacyjną pod hasłem „Henkel – A Brand like a Friend”.
Dołącz do dyskusji: Ernst Primosch w Amerykańskim Instytucie PR