Ewa Farna reklamuje kanapki w Subwayu
W internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa sieci restauracji Subway z udziałem Ewy Farny. Akcję przygotowały firmy Zero7, Sales&More i Q&A Consulting.
Piosenkarka Ewa Farna jest twarzą promocji „Sub of the Day”, w ramach której w restauracjach Subway codziennie jest dostępna inna kanapka w cenie 7 zł. - Ewa jest bardzo aktywną, młodą osobą, sympatyczną i pełną radości, dlatego uznaliśmy, że będzie idealną ambasadorką naszej marki - argumentuje Agnieszka Żłobińska, koordynator ds. marketingu w sieci Subway.
Przypomnijmy, że Ewa Farna od niedawna jest też twarzą reklamową zabawek Monster High (więcej na ten temat).
Kampania Sybwaya z udziałem Farny będzie prowadzona do końca roku w Polsce i Czechach. Akcja obejmuje internet (m.in. banery na portalach, mailingi, działania w serwisach społecznościowych, nowy serwis Subway Polska), outdoor (m.in. citylighty, mobilne billboardy, monitory LCD w środkach transportu miejskiego) oraz materiały POS (menuboardy, plakaty, standy, ulotki).
Kreacją materiałów reklamowych zajęła się agencja Zero7, reklamy w internecie kupiła agencja Sales&More, a za strategię i realizację działań PR odpowiada agencja Q&A Consulting.
Dołącz do dyskusji: Ewa Farna reklamuje kanapki w Subwayu