SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Facebook uspójnia zasady publikacji reklam

Od 10 września na Facebooku zaczną obowiązywać nowe, bardziej ujednolicone zasady dotyczące publikacji reklam.

Największy na świecie serwis społecznościowy przygotował nową instrukcję dla reklamodawców, w której szczegółowo objaśniono parametry danych formatów. Zmienione zasady są bardziej jednolite dla poszczególnych treści, a także uproszczone, co ma je uatrakcyjnić w oczach użytkowników, a także uczynić bardziej korzystnymi dla firm.

Autorzy wskazują tutaj zalecane wymiary każdej jednostki reklamowej, a także długość tekstu, który może jej towarzyszyć. Ponadto dokonano konsolidacji poszczególnych treści, dzieląc je na kilka sekcji. Można teraz wyróżnić: standardowe reklamy wyświetlane w strumieniu oraz prawej kolumnie, sponsorowane historie publikowane jako aktywność znajomych, a także reklamy premium widoczne na stronie głównej oraz po wylogowaniu użytkownika.

Instrukcję w formacje PDF można znaleźć pod tym adresem. Zmienione zasady mają wejść w życie od 10 września.

W najbliższym czasie Facebook ma również wprowadzić do swojej oferty nowy format - reklamy wideo (przeczytaj o tym więcej).

Dołącz do dyskusji: Facebook uspójnia zasady publikacji reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
CENZURA JEST KŁAMSTWEM
BOJKOT KŁAMLIWEGO PORTALU
0 0
odpowiedź
User
Tiger
Dziękuję Facebookowi za zakaz reklamowania firm sprzedającym erotykę. Moja firma działa legalnie tak jak i inne. Mam nadzieję, że się na tym zakazie mocno przejedziecie!
0 0
odpowiedź
User
http://www.jpshowonline.com/JUICY%20COUTURE-20990/
Delinquent owners and foreclosures have a much greater effect in small associations, Shpritz said.
[url=http://www.jpshowonline.com/JUICY%20COUTURE-20990/][/url]
0 0
odpowiedź