SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Facebook z przyciskiem „kupuję”

Facebook pracuje nad nowym przyciskiem, który pozwoli użytkownikom na dokonywanie zakupów bezpośrednio z poziomu serwisu lub jego aplikacji mobilnych.

Przycisk „kupuję” miałby posłużyć internautom do dokonywania transakcji i składania zamówień bez konieczności opuszczania strony. Daje to szereg nowych możliwości reklamodawcom, którzy mogą umieszczać przyciski kupowania tuż przy reklamach. Mało tego, reakcje internautów pozwolą lepiej dostosować przekaz do ich preferencji. Przykładowo, możliwe będzie wskazanie osób, które kliknęły w guziczek zakupu, ale nie sfinalizowały transakcji. Wówczas zobaczą oni częściej reklamy danego produktu. Ci którzy natomiast już dokonali zakupów nie będą ich widzieli w ogóle.

Wicedyrektor ds. marketingu w Facebooku, Kevin Bobowski wskazuje, że nowy przycisk jest symbolem ewolucji, jaka dokonała się na Facebooku w minionych latach na płaszczyźnie reklamy. I choć serwis nie planuje zajmować się sprzedażą produktów, to może odegrać istotną rolę na rynku e-commerce jako ważny pośrednik przy dokonywaniu tego typu transakcji.

Facebook testuje nowy przycisk we współpracy z kilkoma firmami. Nie ujawniono jednak ich nazw. Nie wiadomo również czy i kiedy mechanizm tego typu zostanie udostępniony szerszemu gronu odbiorców.

Dołącz do dyskusji: Facebook z przyciskiem „kupuję”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fejs niżdży muski
…czyli facebuy, póki czas; a potem facepay
0 0
odpowiedź
User
Twój nick
Jeśli fejs rozmienia się na drobne, to oznacza że niedługo się skończy.
0 0
odpowiedź