SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Festiwal reklamowy Cannes Lions wraca w stacjonarnej formule

Międzynarodowy Festiwal Reklamowy Cannes Lions po dwuletniej przerwie spowodowanej pandemią COVID-19 wraca w stacjonarnej formule. Impreza odbędzie się w czerwcu 2022 roku we Francji, zgłoszenia będą przyjmowane od stycznia.

Organizatorzy Cannes Lions potwierdzili, że festiwal powraca w stacjonarnej formule do Cannes we Francji w dniach 20-24 czerwca 2022 roku.

Philip Thomas, przewodniczący Lions, powiedział: - Nie możemy się doczekać ponownego zjednoczenia branży i ponownego zjednoczenia społeczności. Od ponad 67 lat Cannes Lions służy jako siła zwołująca globalną społeczność twórczą. Ponieważ świat wciąż się zmienia, wiemy, że nasza rola jako przewodniczących musi ewoluować. Budowanie festiwalu Cannes Lions jako festiwalu hybrydowego pozwoli nam nadal docierać do naszej szerokiej społeczności kreatywnej, którą powitaliśmy dzięki naszym inicjatywom cyfrowym w ciągu ostatnich 18 miesięcy. Daje nam możliwość demokratyzacji, wprowadzania innowacji i odkrywania Festiwalu na nowo na przyszłość.

Plany festiwalu, które będą opierać się na członkostwie Lions, cyfrowej ofercie opartej na subskrypcji, uruchomionej w marcu 2020 r., są opracowywane, aby zaoferować globalnej społeczności jeszcze większą elastyczność i łatwiejszy dostęp do domu kreatywności.

Simon Cook, dyrektor zarządzający Lions, powiedział: - Dzięki wysoce wyselekcjonowanym treściom, możliwościom nawiązywania kontaktów społecznościowych i inicjatywom ustalania agendy Cannes Lions będzie corocznym forum dla światowego przemysłu, aby zająć się najpilniejszymi problemami, z jakimi borykają się dziś branża i świat. W ten sposób zrównoważony rozwój jest dla nas priorytetem – podobnie jak w przypadku branży – i zobowiązaliśmy się do wprowadzenia programu zrównoważonego rozwoju.

W zeszłym tygodniu firma Lions otworzyła coroczne badanie stanu kreatywności. Wyniki badania stworzą program redakcyjny Lions 2022 na wszystkich jego platformach i wydarzeniach. Przyjmowanie zgłoszeń i rejestracje ruszą w styczniu 2022 roku.

 

Dołącz do dyskusji: Festiwal reklamowy Cannes Lions wraca w stacjonarnej formule

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl