Fightklub i Sportklub do 2022 roku wyłącznie na Platformie Canal+
Platforma Canal+ podpisała umowę przedłużająca współpracę z kanałami sportowymi: Fightklub i Sportklub. Oba będą dostępne na wyłączność na platformie przez trzy lata, do 2022 roku.
Sportklub i Fightklub dołączyły do oferty Platformy Canal+ w czerwcu 2017 roku. Teraz podpisana umowa gwarantuje ich obecność na wyłączność przez kolejne trzy lata.
- Dla nas to nie tylko dowód, że bronimy się jakością oferowanego contentu, ale również wyzwanie, aby w najbliższym czasie dążyć do dalszego rozwoju. Od czasu podpisania poprzedniej umowy z Canal+ pozyskaliśmy szereg interesujących praw, nawiązaliśmy ścisłą współpracę z Wirtualną Polską, odświeżyliśmy szatę graficzną anteny, a przede wszystkim rozpoczęliśmy emisję obu naszych kanałów w jakości HD. Wierzę, że jeszcze lepsza przyszłość przed nami - komentuje Dirk Gerkens, CEO spółki IKO Poland, właściciela Sportklubu i Fightklubu.
Sportklub to szeroka oferta motorsportu (NASCAR Xfinity Series, Supercars Championship i Le Mans Series) oraz najlepszej europejskiej koszykówki (hiszpańska ACB, turecka BSL i niemiecka BBL) i piłki ręcznej (Bundesliga). Ze względu na bieżące zawieszenie niemal wszystkich wydarzeń sportowych na świecie, w ostatnich tygodniach zmienił się nieco profil stacji. Obecnie w znacznie szerszym zakresie widzowie mogą oglądać interesujące produkcje dokumentalne, a także transmisje ze zmagań e-sportowych.
Fightklub to z kolei boks i MMA, przeplatane relacjami z gal kick-boxerskich oraz cieszącymi się uznaniem widzów seriami dokumentalnymi. Na antenie stacji widzowie oglądać mogą również archiwalne pojedynku bokserskie, a już od kwietnia czekają ich dwie kolejne niespodzianki - dwa nowe, nietransmitowane nigdy wcześniej w Polsce formaty: Tatneft Cup i Lux Fight League. Pierwszy z nich to gratka dla fanów kickoboxingu, drugi to cieszące się ogromną popularnością w Meksyku gale MMA.
Na Platformie Canal+ obie stacje nadal dostępne będą na tych samych pozycjach: Sportklub na 121., a Fightklub na 129.
Operator Platformy Canal+ od kwietnia 2017 do końca 2018 roku zanotował 3,78 mld zł wpływów sprzedażowych i 195,2 mln zł zysku netto, wobec 3,69 mld zł przychodów i 152,8 mln zł zysku we wcześniejszych 21 miesiącach.
Dołącz do dyskusji: Fightklub i Sportklub do 2022 roku wyłącznie na Platformie Canal+