Filip Fijałkowski business development directorem w agencji Streetcom
Do zespołu agencji Streetcom dołączył Filip Fijałkowski, nowy business development director. Przechodzi z Territory Influence.
Fijałkowski na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za współpracę z kluczowymi klientami, projektowanie oraz sprzedaż rozwiązań marketingowych online i offline. Będzie blisko współpracował z Filipem Dąbrowskim, sales direcorem i raportował bezpośrednio do CEO Matyldy Szymalskiej.
Ostatnio w Territory Influence
Filip Fijałkowski ma blisko 10-letnie doświadczenie w sprzedaży, początkowo w branży motoryzacyjnej, gdzie tworzył i wdrażał programy sprzedażowe oraz szkoleniowe, a także zarządzał programem badań satysfakcji klientów w Polsce. Ostatnio pracował dla Territory Influence, gdzie odpowiadał za rozwój nowych projektów biznesowych i poszerzanie sprzedaży usług.
Na swoim koncie ma realizacje z markami z branż FMCG i elektroniki użytkowej, w tym Philips, Sharp, Vestfrost, British American Tobacco, Colgate-Palmolive, czy Jacobs Douwe Egberts.
Dołącz do dyskusji: Filip Fijałkowski business development directorem w agencji Streetcom