Netflix pokazał zwiastun i plakat „Balu” z Nicole Kidman i Meryl Streep
Platforma Netflix udostępnia zwiastun i oficjalny plakat nowej produkcji Ryana Murphy’ego pt. „Bal” . W rolach głównych zobaczymy m.in. Meryl Streep, Nicole Kidman i James Corden. Premiera produkcji będzie miała miejsce 11 grudnia.
Dwie gwiazdy nowojorskiej sceny: Dee Dee Allen (w tej roli Meryl Streep) i Barry Glickman (James Corden) przeżywają kryzys swojej sławy. Ich nowe i bardzo drogie show na Broadway'u okazało się klapą, a to może zaważyć na dalszej karierze. W międzyczasie w małym miasteczku w stanie Indiana, młoda licealistka Emma Nolan (Jo Ellen Pellman) doznaje zupełnie innego zawodu: mimo wsparcia ze strony dyrektora liceum (Keegan-Michael Key), przewodnicząca rady szkoły (Kerry Washington) nie wyraża zgody, by Emma zabrała swoją dziewczynę Alyssę (Ariana DeBose) na szkolny bal.
Kidman i Streep w obronie dyskryminowanych nastolatek
Dee Dee i Barry widząc w trudnej sytuacji dziewczyny szansę na odbudowanie swojego wizerunku, ruszają jej z pomocą, zabierając ze sobą Angie (zdobywczyni Oscara Nicole Kidman) i Trenta (Andrew Rannells) - kolejną parę cynicznych aktorów szukających trampoliny do sławy.
W miarę rozwoju wydarzeń sprawy nieoczekiwanie zmieniają obrót i kierująca się początkowo wyłącznie egoistycznymi pobudkami czwórka łączy siły, by podarować Emmie noc, podczas której będzie mogła w końcu poczuć się sobą.
„Bal”: zwiastun i data premiery
Bal to adaptacja nagradzanego i nominowanego do nagrody Tony broadwayowskiego musicalu autorstwa Chada Beguelina, Boba Martina i Matthewa Sklara.
Za reżyserię odpowiada Ryan Murphy, za scenariusz - Bob Martin i Chad Beguelin.
Film wyprodukowali Ryan Murphy, Dori Berinstein, Bill Damaschke, Alexis Martin Woodall i Adam Anders.
„Bal” będzie dostępny w serwisie od 11 grudnia 2020 roku.
Netflix latem zyskał 2,2 mln subskrybentów
W drugim kwartale br. Netflix osiągnął wzrost przychodów o 24,9 proc. do 6,15 mld dolarów oraz 720 mln dolarów zysku netto. Liczba jego subskrybentów zwiększyła się o 10,09 mln do 192,95 mln.
W trzecim kwartale br. liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się tylko o 2,2 mln do 201,15 mln.
Według badania Mediapanel w październiku br. przeglądarkową wersję Netflixa odwiedziło 5,36 mln polskich internautów.
W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.
Dołącz do dyskusji: Netflix pokazał zwiastun i plakat „Balu” z Nicole Kidman i Meryl Streep