“Flesz” liderem, tracą “Party” i “Gala”
Nowy magazyn “Flesz”, już w pierwszym miesiącu ukazywania się na rynku, został liderem sprzedaży w segmencie magazynów people. Drugie miejsce w październiku ub.r. zajął “Show”, który wyprzedził “Party”. Zanotowało ono spadek podobnie jak “Gala”.
Średnia sprzedaż ogółem magazynu “Flesz. Gwiazdy & Styl” (Edipresse Polska) wyniosła w październiku 2011 roku 507 330 egz., - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Tytuł pojawił się na rynku 9 października 2011 r. w promocyjnej cenie 1,50 zł. Magazyn wsparty został dużą kampanią reklamową z udziałem Małgorzaty Sochy (więcej na ten temat).
Drugie miejsce zajął dwutygodnik “Show” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem wyniosła 455 225 egz. po wzroście o 13,2 proc. - największym w zestawieniu. Tytuł ten od sierpnia ub.r. ukazuje się wraz z rozbudowanym działem o modzie i urodzie “Show Style”.
Z pierwszej pozycji na trzecią spadł konkurencyjny magazyn “Party” (Edipresse Polska). W październiku ub.r. jego sprzedaż ogółem zmalała o 1,8 proc. do 452 754 egz. To największy spadek w rankingu. Dwutygodnik ten od października także wprowadził dział o modzie i urodzie pod nazwą “Party Styl” (dowiedz się więcej), a dwa numery w tamtym miesiącu wsparł kampanią reklamową, co jednak nie uchroniło go przed spadkiem.
Wzrost o 1,5 proc. zanotowała zajmująca czwartą lokatę “Viva!” (Edipresse Polska). Jej wynik w październiku ub.r. to 157 776 egz.
Z kolei będąca na piątym, ostatnim miejscu “Gala” zanotowała minimalny spadek o 0,01 proc. i sprzedała się w liczbie 80 447 egz. Od kwietnia ub.r. tytuł ten jest dwutygodnikiem z ceną 4,99 zł, a rok temu był tygodnikiem i kosztował 3,50 zł.
Wirtualnemedia.pl | październik | |
ZKDP | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Flesz Gwiazdy & Styl | 507 330 | - |
Show | 455 225 | 402 294 |
Party Życie Gwiazd | 452 754 | 460 934 |
Viva | 157 776 | 155 448 |
Gala | 80 447 | 80 515 |
W październiku ub.r. w porównaniu do września ub.r. największy wzrost sprzedaży ogółem zanotowała “Viva!” (wyniósł on 13,8 proc.). Najwięcej straciła natomiast “Gala” (45,9 proc.). We wrześniu ub.r. magazyn ten miał jeden numer w cenie promocyjnej 1,99 zł, natomiast w październiku wszystkie ukazały się w normalnej cenie 4,99 zł.
Wirtualnemedia.pl | 2011 | |
ZKDP | październik | wrzesień |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Flesz Gwiazdy & Styl | 507 330 | - |
Show | 455 225 | 464 827 |
Party Życie Gwiazd | 452 754 | 430 493 |
Viva | 157 776 | 138 687 |
Gala | 80 447 | 148 582 |
Dołącz do dyskusji: “Flesz” liderem, tracą “Party” i “Gala”
normalne