SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Flyberry zrealizuje tegoroczną kampanię „Mam kota na punkcie mleka”

Polska Izba Mleka rozstrzygnęła przetarg na kompleksową realizację tegorocznej kampanii promocyjno-informacyjnej pod hasłem „Mam kota na punkcie mleka” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Do współpracy wybrała firmę Flyberry.

Przetarg trwał od grudnia 2019 roku. Polska Izba Mleka nie podała pełnej listy agencji w nim uczestniczących. Poinformowała jedynie, że do współpracy wybrała firmę Flyberry, a odrzuciła (ze względów formalnych) ofertę firmy Compania.

Zaplanowane przez Polską Izbę Mleka mają potrwać 10 miesięcy a ich budżet wynosi niespełna 893 tys. zł.

Będą promować spożycie mleka i produktów mleczarskich oraz propagować zdrowotne ich właściwości.

Kampania ma obejmować kino, prasę, telewizję, internet, radio.

Flyberry zajmie się m.in. zakupem mediów, obsługą dedykowanej strony internetowej, profilu kampanii w mediach społecznościowych. Przygotuje też różne materiały promocyjne, takie jak plakaty, broszury itp. Zajmie się też działaniami PR, obsługą konkursów i aktywacji w szkołach.

Dołącz do dyskusji: Flyberry zrealizuje tegoroczną kampanię „Mam kota na punkcie mleka”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kociarz
Akurat koty nie powinny spożywać mleka, bo mają po nim biegunkę. Brawa dla pomysłodawców hasła!
0 0
odpowiedź
User
gosc
No, to będzie śmiech. Wszyscy kociarze wiedzą, co się dzieje, gdy kot napije sie normalnego mleka.
0 0
odpowiedź
User
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No, to będzie śmiech. Wszyscy kociarze wiedzą, co się dzieje, gdy kot napije sie normalnego mleka.




nic się nie dzieje! Mój kot pije od małego, codziennie i nic się nie dzieje! bardzo je lubi!
0 0
odpowiedź