SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Focus Historia” liderem wśród pism historycznych, „Uważam Rze Historia” o 75 proc. w dół

Na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników historycznych awansował magazyn „Focus Historia”. Ogromny spadek, wynoszący aż 75 proc., zanotował magazyn „Uważam Rze Historia”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Focus Historia” (G+J Polska) w lipcu 2013 roku wyniosła 49 862 egz. W porównaniu do lipca 2012 roku była jednak niższa o 7,34 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Rok temu tytuł ten zajmował drugie miejsce.

Druga pozycja należała do pisma „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 32 339 egz. Tytuł ten miesięcznikiem jest od marca br. (więcej na ten temat), a wcześniej przez dwa lata ukazywał się jako dwumiesięcznik. W bazie ZKDP tytuł ten znajduje się od kwietnia br.

Na trzecie miejsce spadł magazyn „Uważam Rze Historia” (Gremi Media), którego wynik sprzedażowy zmalał najbardziej w zestawieniu - aż o 75,32 proc., do poziomu 24 137 egz.

ZKDP

lipiec

Wirtualnemedia.pl

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Focus Historia

49 862

53 813

Newsweek Polska Historia

32 339

-

Uważam Rze Historia

24 137

97 800


W lipcu 2013 roku w porównaniu do czerwca 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 42,15 proc.) pochwalić się mógł „Focus Historia”. Natomiast jedyny spadek odnotował magazyn „Uważam Rze Historia” - było to 5,31 proc.

ZKDP

2013

Wirtualnemedia.pl

lipiec

czerwiec

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Focus Historia

49 862

35 076

Newsweek Polska Historia

32 339

29 967

Uważam Rze Historia

24 137

25 491


Do ZKDP nie zostały zgłoszone miesięczniki „W Sieci Historii” (Fratria) oraz „Historia Do Rzeczy” (Orle Pióro), bo ich wydawcy uznali, że nie mają takiej potrzeby (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: „Focus Historia” liderem wśród pism historycznych, „Uważam Rze Historia” o 75 proc. w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl