“Focus Historia” ma pięć lat i wspiera sprzedaż kampanią
W czwartek 29 marca br. ukaże się jubileuszowy numer miesięcznika “Focus Historia” (G+J Polska), który kończy właśnie pięć lat. Wydanie wsparte jest kampanią promocyjną.
Tematem okładkowym urodzinowego wydania jest wyścig Titaniców i katastrofy morskie, do których doprowadziła rywalizacja o Błękitną Wstęgę Atlantyku - trofeum przyznawane statkowi, który z największą prędkością przebędzie drogę z Europy do USA. Wydanie ukazało się standardowej objętości wynoszącej 92 strony i w normalnej cenie 7,99 zł. Nakładu wydawca nie ujawnia.
Numer wspiera kampania na antenie Discovery Historia, w serwisach wp.pl oraz focus.pl, a także w tytułach prasowych G+J Polska. Kreacją i planowaniem mediów zajął się dział marketingu wydawcy.
„Focus Historia” to magazyn popularnonaukowy o tematyce historycznej. Od marca 2005 roku wydawany był jako dodatek do magazynu „Focus”. Jako regularny miesięcznik ukazuje się od kwietnia 2007 roku.
W ub.r. średnia sprzedaż ogółem tytułu wyniosła 39 314 egz. i była o 9,8 proc. wyższa niż rok wcześniej. To jedyny tytuł, który zanotował wzrost w segmencie (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: “Focus Historia” ma pięć lat i wspiera sprzedaż kampanią