'Focus' w odświeżonej szacie graficznej i z nowymi działami
Majowy numer miesięcznika "Focus" (G+J Polska), który dziś ukazałsię na rynku, ma odświeżoną szatę graficzną i zmienioną zawartość.Sprzedaż wydania wspiera kampania reklamowa.
Zmiany w szacie graficznej w największym stopniu objęły okładkęmagazynu. Powiększone zostało logo, nad którym umieszczono pasekprezentujący najciekawsze materiały danego wydania. Stałym nowymelementem okładki jest też informacja o publikacji z tygodnika "NewScientist". W środku pisma zmieniła się natomiast nawigacja.
W "Focusie" pojawiły się nowe działy. Pierwszy z nich to"Psychologia", w którym znaleźć można teksty napisane przeznaukowców i dziennikarzy naukowych, a także publikacje z tygodnika"New Scientist", z którym miesięcznik współpracuje od sierpnia 2008roku. Drugi nowy dział to "Architektura" prezentujący informacje oprojektach i prototypach budynków przyszłości. Nowością w magazyniejest też rubryka "Zdjęcie miesiąca". Z pisma zniknęły natomiastmateriały historyczne, które są publikowane teraz wyłącznie wmiesięczniku "Focus Historia".
Bez zmian pozostaje objętość tytułu (108 stron) i jego cena(6,99 zł). Wydawca nie ujawnia nakładu, w którym został wydrukowanymajowy numer magazynu.
Odświeżone wydanie "Focusa" wspiera kampania reklamowa w prasie("Wprost", "Przekrój" i tytuły G+J Polska) oraz w internecie(Wp.pl, Gazeta.pl, Focus.pl). Za kreację i zaplanowanie mediówodpowiadał dział marketingu G+J Polska.
Dołącz do dyskusji: 'Focus' w odświeżonej szacie graficznej i z nowymi działami