Folx reklamowana jako „najwygodniejsza sieć komórkowa”, jej obsługą mediową zajmuje się SalesTube (wideo)
Z początkiem lutego na polskim rynku zadebiutował Folx - sieć telekomunikacyjna dostępna dla klientów w formie aplikacji mobinej. Za obsługę mediową marki odpowiada agencja SalesTube należąca do Group One.
Do zadań SalesTube należy m.in. przygotowanie strategii komunikacji mediowej, planowanie i zakup mediów oraz pełna optymalizacja działań. Agencja już przygotowała m.in. strategię komunikacji mediowej wokół wejścia usługi na rynek, poprowadzi też stałe aktywności przez cały rok. Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego i ma charakter długofalowy.
Sieć komórkowa Folx jest dostępna w aplikacji na smartfony. Podobnie jak inni operatorzy, oferuje internet, rozmowy i SMS-y. Operator nie ma punktów sprzedaży – kontakt z klientem odbywa się przez aplikację mobilną: wystarczy założyć konto, zamówić kartę SIM, którą przywozi kierowca przywozi i podpiąć kartę płatniczą do aplikacji, dzięki czemu płatności realizowane są automatycznie.
Kampania promująca nową na rynku usługę dedykowana jest mieszkańcom największych polskich miast takich jak Kraków, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław i na terenie konurbacji śląskiej. Aktywności odbywają się głównie w internecie, ale zaplanowano też m.in. reklamy na citylightach i w kinach.
Dołącz do dyskusji: Folx reklamowana jako „najwygodniejsza sieć komórkowa”, jej obsługą mediową zajmuje się SalesTube (wideo)