Fonix Ból Uszu reklamowany „na ból i infekcje uszu” (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca wyrób medyczny Fonix Ból Uszu (produkowany przez Polpharmę). Akcję - realizowaną pod hasłem „Fonix Ból Uszu. Na ból i infekcje uszu” - przygotowały firmy marketingowe Love, M5 Film i MediaCom Warszawa.
W reklamie z kampanii występuje kilka osób, którym dokucza ból ucha. Specjalista audiofonolog podkreśla, że Fonix Ból Uszu zawiera 9 składników działających kompleksowo, dzięki czemu łagodzi ból, podrażnienie i może zapobiec rozwojowi infekcji ucha zewnętrznego.
Kampania obejmuje przede wszystkim telewizję.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Love, spot nakręcił Mateusz Dziekoński, wyreżyserował Maciej Bieliński, a produkcją zajął się dom produkcyjny M5 Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Według danych Kantar Media w pierwszych trzech kwartałach ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Polpharmy w mediach pozainternetowych wyniosły 209,12 mln zł, o 23,9 proc. mniej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Fonix Ból Uszu reklamowany „na ból i infekcje uszu” (wideo)