Foodibazar wchodzi na rynek e-grocery. Chce dostarczać świeże produkty z targów i bazarów
Marka Foodibazar wkracza na polski rynek e-grocery. Model biznesowy zakłada dystrybucję świeżych produktów spożywczych prosto z targowisk i bazarów. Zamówienia składane za pośrednictwem dedykowanej platformy zostaną dostarczone bezpośrednio do klienta usługą „door to door”. Start platformy zaplanowano na początek 2022 roku.
Start-up Foodibazar zaoferuje produkty wysokiej jakości gdzie gwarancją jakości będą sami sprzedawcy. Dedykowana platforma umożliwi zakupy online produktów, które dostarczane będą bezpośrednio z targowisk. Foodibazar planuje korzystać z wewnętrznej logistyki, realizując w ten sposób efektywny proces przepływu produktów.
Foodibazar z ofertą produktów z bazarów i targowisk
- Prowadzimy zaawansowane prace nad mechaniką naszej platformy online, która planowo ruszy na początku przyszłego roku. Celem biznesu Foodibazaru będzie zapewnienie konsumentom dostępu do świeżej i jakościowej żywności. Opieramy naszą działalność na wewnętrznej logistyce - od zamówienia, poprzez pakowanie, aż po odbiór towaru przez kierowcę – mówi Michał Kowalczyk, prezes zarządu Foodibazar. - Na rynku działa ponad 60 targowisk. Naszą ambicją jest podpisanie umów z większością z nich. Aktualnie przeprowadzamy wstępne rozmowy z kilkunastoma podmiotami - dodaje.
Dedykowana platforma zakupowa wystartuje na początku 2022 r. Spółka zakłada kilkanaście tys. transakcji w pierwszym roku działalności.
- Widzimy duży potencjał w sprzedaży produktów spożywczych online i chcemy mieć realny wpływ na rozwój rynku e-grocery w Polsce. Wśród trendów, które są coraz częściej zauważalne na rynku żywności, jest wspieranie lokalnych dostawców, oferujących świeży i ekologiczny towar w Foodibazar wdrażamy tę ideę - komentuje prezes zarządu Foodibazar. - Na naszej platformie chcemy udostępnić funkcję wirtualnego stoiska, które będzie unikalnym doświadczeniem zakupowym, umożliwiającym bezpośredni kontakt ze sprzedawcą - dodaje.
Obecnie rynek e-grocery wyceniany jest na ok. 3 mld zł. Z przeprowadzonych badań i analiz rynkowych wynika, że w najbliższych latach może urosnąć nawet do 15 mld zł.
Dołącz do dyskusji: Foodibazar wchodzi na rynek e-grocery. Chce dostarczać świeże produkty z targów i bazarów