Ford Ranger 4x4 reklamowany w telewizji i internecie
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa samochodu Ford Ranger 4x4. Akcję przygotowały firmy agencje Ogilvy i Wunderman oraz dom mediowy Mindshare Polska.
Kampania reklamowa nowego modelu Forda Ranger 4x4 ma charakter wizerunkowy. Akcja jest skierowana przede wszystkim do pasjonatów off-roadu, aktywnego spędzania wolnego czasu i podróżowania.
Akcja od początku czerwca jest prowadzona w internecie, obejmując reklamy rich mediowe emitowane m.in. w serwisach o tematyce off-roadu, podróżowania i sportowych hobby, spoty wideo w formatach pre-roll (m.in. na serwisach Ipla, Iplex, TVN 24) oraz jako bannery na stronach głównych portali Onet.pl, WP.pl i stronach dotyczących hobby oraz mailing skierowany do grupy docelowej. Ponadto kampania obejmuje iPadowe wydania wybranych tytułów prasowych („Newsweek Polska”, „Wprost”, „Polityka”, „Forbes” i niektóre dzienniki), a od 11 czerwca - telewizję (spot 30-sekundowy emitowany w kanałach tematycznych związanych z aktywnym spędzaniem czasu, takich jak m.in. Polsat Sport, Sport Extra, TVN Turbo, Canal+, National Geographic, Planete, Travel Channel, BBC Knowledge, Ale Kino, Discovery Channel, Discovery World, Discovery Science, Animal Planet).
Kreację kampanii przygotowały agencje Ogilvy (telewizja) i Wunderman (prasa i internet), a doradztwem strategicznym oraz planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska. Akcja potrwa do 22 lipca.
Dołącz do dyskusji: Ford Ranger 4x4 reklamowany w telewizji i internecie