SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fox wyprzedał wszystkie reklamy przy Super Bowl, spot kosztuje 7 mln dolarów

Telewizja Fox wyprzedała cały czas reklamowy przy tegorocznym finale rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl LVII, który odbędzie się w najbliższą niedzielę 12 lutego br. Za 30-sek. spot trzeba zapłacić 7 mln dolarów.

Fox poinformował, że 90 proc. dostępnego czasu reklamowego przy Super Bowl LVII zostało wyprzedanych już latem 2022 roku, kolejne 5 proc. - do września. Jak przekazał Mark Evans, wiceprezes Fox Sports poziom wyprzedania w tych wczesnych miesiącach był dużo wyższy niż w poprzednich sezonach.

Jednak „nietypowe” wydarzenia – w tym rosnąca inflacja i „implozja” kategorii kryptowalut po fiasku FTX – wstrzymały sprzedaż ostatnich 5 proc. zasobów. Evans zdradził, że ostateczna rzeczywista wyprzedaż dostępnego jeszcze czasu reklamowego miała miejsce w tygodniu rozpoczynającym się 23 stycznia br.

Cztery marki kryptowalut - FTX, Coinbase, Crypto.com i eTore - wyświetlały reklamy podczas zeszłorocznego Super Bowl, co spowodowało, że nazwano je „Crypto Bowl”.

Evans podał, że w tym roku dwóch reklamodawców z kategorii kryptowalut już zarezerwowało czas reklamowy przy finale, "a dwóch było blisko, ale te umowy rozpadły się po tym, jak założyciel FTX został oskarżony o oszukiwanie inwestorów, a firma ogłosiła upadłość w listopadzie".

Mark Evans nie ujawnił jednak dokładnej liczby reklam, które zostaną wyemitowane przy Super Bowl LVII w najbliższą niedzielę. Powiedział jedynie, że jest ona podobna do liczby w poprzednich sezonach. Nie ujawniono też, ile kosztuje 30-sek. spot przy spotkaniu finałowym - nieoficjalnie mówi się o kwocie ok. 7 mln dolarów.

3 minuty reklam dla Anheuser-Busch

Firma Anheuser-Busch jest ponownie największym reklamodawcą - w sumie wykupiła 3 minuty czasu reklamowego. Marketer ten jednak zrezygnował z emisji reklam na wyłączność, otwierając drogę takim alkoholowym markom, jak Diageo, Heineken, Remy Martin i Molson Coors.

Wśród dominujących w tym roku kategorii w bloku reklamowym przy Super Bowl są m.in. żywność, studia filmowe i usługi przesyłania strumieniowego, motoryzacja i technologia.

Super Bowl będzie transmitowany na żywo na antenie Fox, oraz na stronie internetowej Fox Sports i w aplikacji Fox Sports.

Super Bowl LVII zostanie rozegrany pomiędzy mistrzem American Football Conference (AFC) Kansas City Chiefs a mistrzem National Football Conference (NFC) Philadelphia Eagles. Będzie to 57. Super Bowl i zostanie rozegrany w niedzielę, 12 lutego 2023 r., na stadionie State Farm Stadium w Glendale w Arizonie.

Będzie to czwarty Super Bowl organizowany przez obszar metropolitalny Phoenix. Gwiazdą występu w przerwie meczu będzie Rihanna.

Dołącz do dyskusji: Fox wyprzedał wszystkie reklamy przy Super Bowl, spot kosztuje 7 mln dolarów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
No to widać jaki w USA mają kryzys.
0 0
odpowiedź